[QUOTE]Oryginalnie wysłał Maverick7000:
[qb]H>U>J> DZIALA!!!!!!!!
Dzwonilem do obslugi klienta i babka powiedziala ze dostaja mase telefonow ze u innych tez nie dziala ale sciema z przeciazeniem linii[/qb][/QUOTE]"Odświeżyć" to należy powietrze w polskich biurach
Unibet i expekt.
Buta i arogancja w oparach absurdu.
I to Polska właśnie
Nawet z najlepszego przedsięwzięcia zrobi sie u nas badziewie,wszędzie na świecie może działać bez problemu,tylko nie u nas.
Zadufana w sobie tandeta ,zatrudniona w rodzimych biurach expekta i unibetu ,nie dość,że nie potrafi sie znaleźć w sytuacji i rozwiazać problemów,to jeszcze bezczelnie robi sobie jaja z klientuff,czyli tych ,dzieki którym ma tu pracę.
Sam juz parokrotnie pisałem do tzw.biura obsługi klienta ,ale podobnie jak Wy doszedłem do wniosku,że to nie ma sensu.
Pomyślałem,że być może należało by powiadomić centrale tych firm,omijając dziadostwo zatrudnione w Polsce - tak zrobiłem kiedyś,gdy miałem problemy z badziewiarzami zatrudnionymi w polskim przedstawicielstwie niemieckiej firmy - zadzwoniłem do Monachium do szefostwa i efekt był natychmiastowy.
Problem w tym,że moja angielszczyzna nie nadaje sie do pisania maili w tym języku
i dlatego prośba.
Czy mógłby Ktoś z Was zredagować mail (np. w przypadku expekta na Malte),w którym poinformowałby o naszych problemach (najlepiej z zacytowaniem bełkotu,jaki otrzymujemy z biura obsługi w Polsce).
Ja deklaruję gotowość podpisania się pod wiadomością imieniem i nazwiskiem,a myślę,że byłoby nas sporo.
A może już Ktoś próbował tej drogi ?
Jeśli efekt byłby podobny do opisanych przez Was -pozostaje raz na zawsze zlikwidować konto.
Dla "obsługi" biur w Polsce - wyjątkowo mokrego dyngusa - może po telefonie ważniaka z zagranicy jakis tutejszy "konsultant" zlałby się w portki.
Wszystkim Typerom - wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych.
Pozdrawiam
amkwish - Sulphur City