Strona 18 z 25 < 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 24 25 >
Opcje tematu
#5454740 - 12/07/2012 02:17 Re: Plazma,LCD czy tez LED? [Re: Radmanovic]
podstawek Offline
wieczny student

Meldunek: 08/12/2006
Postów: 6133
Nie rozumiem w ogóle czemu służy ta jałowa dyskusja. Mam w domu LCD i plazmę Panasonica TX-P50V10E. Plazma ma już ze 2 lata, kupiona była w pierwszym rzucie na polski rynek. Kolega ma LEDa, nie pamiętam jakiego.

Otóż owa leciwa plazma bije tego LEDa na głowę. Nie znam się na szczegółach, tylko potrafię ocenić obraz. Największa jest różnica przy oglądaniu sportu. Na plazmie jest to rozkosz dla oczu, obraz płynny, odpowiednie kontrasty.

Conrad albo Tobie ktoś płaci za reklamę, albo... No jednak mam nadzieję, że ta pierwsza opcja laugh

Do góry
Bonus: Unibet
#5454788 - 12/07/2012 02:41 Re: Plazma,LCD czy tez LED? [Re: Radmanovic]
wsadzecigłowedopralki Offline
addict

Meldunek: 02/12/2011
Postów: 514
Ta plazma Panasa do tanich nie należała,jak pamiętam 7000-8000 zł
wiem bo była konkurentem dla Pionka przy zakupie tv,miała bardzo dobre parametry smile

Do góry
#5454950 - 12/07/2012 03:50 Re: Plazma,LCD czy tez LED? [Re: wsadzecigłowedopralki]
fechu Offline
I love mecz.pl

Meldunek: 12/03/2003
Postów: 51170
Skąd: ze wsi
Kolejny, już 34269863 odcinek "Pierdolę Twoją plazmę, wolę LEDA" już wkrótce smile

Czy Conrad znajdzie choć 1 argument, aby ludzie kupowali LEDy?

Ile musi mieć tych argumentów Don i Biczu aby przekonać Conrada?

Ile % ma Admin od każdego sprzedanego LEDA? wink

Na którym TV Pan z obrazka poniżej jest bardziej czarny?

[img]http://[/img]
Odpowiedz na te i inne pytania juz wkrótce smile

Do góry
#5454951 - 12/07/2012 03:51 Re: Plazma,LCD czy tez LED? [Re: fechu]
fechu Offline
I love mecz.pl

Meldunek: 12/03/2003
Postów: 51170
Skąd: ze wsi
To ten Pan o którym pisałem grin


Do góry
#5454998 - 12/07/2012 04:21 Re: Plazma,LCD czy tez LED? [Re: podstawek]
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048