....::::AKO IV EDYCJA::::....Zapraszam do zapoznania się z
regulaminem IV edycji konkursu AKO.
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwać będą tradycjnie
Nobody1111,
Coin oraz
thunder.
Tradycjnie również skarbnikiem AKO IV będzie
jaja.
Wszystkim typerom życzymy trafnych typów
REGULAMIN KONKURSU ....::::AKO IV::::....Zasady ogólne:1. Konkurs trwa 10 tygodni (06.02.2006 - 16.04.2006)
2. W temacie podajemy wyłącznie kupony o AKO z przedziału
1,70 - 10.00 (kupony z AKO niższym niż 1,70 nie będą akceptowane, kupony z AKO wyższym niż 10 będą miały zredukowane AKO do 10.00)
3. Korzystamy wyłącznie z ofert następujących bukmacherów: Interwetten, Gamebookers,
Unibet, Expekt, Betandwin, Sportingbet,
Pinnacle, Centrebet, Nordicbet, Bet365, PointBet, 10bet, STS, Profesjonal, Toto-mix
4. Maksymalna liczba zdarzeń na kuponie wynosi 3
5. Każdy typer może w ciągu tygodnia podać maksymalnie 6 kuponów. Jeden z tych kuponów typer może oznaczyć jako "kX", który będzie liczony podwójnie (czyli grany za 20j)
Uczestnictwo w konkursie:6. W konkursie może wziąć udział każdy typer zarejestrowany na forum.
7. Ostateczny termin zgłoszeń do konkursu mija 5 Lutego 2006 o 22:00.
8. Uczestnicy konkursu zobowiązani są do wpłacenia 30zł wpisowego. Całość kwoty jaką z tego tytułu uzbieramy będzie przeznaczona na nagrody dla zwycięzców konkursu. Ostateczny termin wpływania wpisowego na konto bankiera mija 12 lutego 2006. Wszyscy uczestnicy, którzy nie będą mieli uregulowanego rachunku do tej daty zostaną skreśleni z listy.
Kupony:9. W danym tygodniu nie mogą się pojawić dwa kupony z identycznymi zdarzeniami. W przypadku uporczywego powtarzania czyichś typów typer może zostać upomniony, a jeśli nie przyniesie to żadnych efektów, wykluczony z konkursu.
10. Kupony publikujemy najpóźniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem pierwszego zdarzenia.
11. Kupon musi być możliwy do zagrania (a więc musi być zgodny z regulaminem gry konkretnego bukmachera i jego godzinami otwarcia w przypadku naziemnych). Podany kupon będzie też rozliczony tak, jak rozliczy go dany bukmacher (tyczy się to zwłaszcza możliwych zwrotów spowodowanych przełożeniem meczu , kreczem w tenisie, itp.)
12. Niedozwolone jest podawanie handicapów azjatyckich oraz zakładów, w rozliczeniu których może nastąpić zwrot całości stawki lub jej części (np. totale typu 1,75; 2,0 itp.). Wyjątkiem są zwroty spowodowane czynnikami takimi jak: odwołanie, przerwanie bądź inne sytuacje losowe.
13. Kupon musi posiadać określoną, przedstawioną poniżej formę:
01###10.09 16:00 AKO:2.20###k1 GB###typer
10.09 16:00 Cowdenbeath - Berwick (2) 2.20
gdzie kolejno:
01 - nr. rankingowy typera
### - krzaczki
10.09 - data rozpoczęcia pierwszego zdarzenia
16:00 - godzina rozpoczęcia pierwszego zdarzenia
AKO:2.20 - kurs kuponu, liczony jako iloczyn kursów poszczególnych zdarzeń w przypadku bukmacherów internetowych, lub jako iloczyn kursów poszczególnych zdarzeń i 0.9 w przypadku bukmacherów naziemnych### - znowu krzaczki
k1 - nr kuponu w danym tygodniu (k1, k2, k3, k4, k5, k6 lub kX)
GB - nazwa lub skrót bukmachera (GB - Gamebookers, Exp - Expekt itd.)
### - ostatnie już krzaczki
typer - nick typera
14. Każdy kupon 'gramy' za stawkę 10j
15. Zwroty i zdarzenia przełożone traktujemy jako kurs 1.00. Jeżeli w związku z tym kupon nie spełnia warunku minimalnego AKO, wówczas kupon jest anulowany i przysługuje typerowi kupon zastępczy, jednak pod warunkiem, że pozostałe zdarzenia na kuponie są trafione. Na wszelki wypadek, można podać kupon zastępczy, który będzie się liczył tylko w sytuacji, gdy któryś z kuponów zostanie anulowany.
16. Wszystkie kupony muszą się zakończyć do niedzieli do godziny 23:00. Zabrania się typowania NBA, NHL, NFL, innych US Sports, tenisa i wszelkich innych zdarzeń, które odbywają się w nocy z niedzieli na poniedziałek. W ekstremalnych przypadkach, na prośbę typera deadline ten może zostać przełożony, ale zależy to tylko i wyłącznie od dobrej woli organizatorów, którzy z reguły będą surowo egzekwować ten punkt.
Ranking:17. Podstawą pozycji w rankingu są punkty obliczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = Saldo + 0.5 * Skuteczność + punkty premiowe
18. W przypadku równej liczby punktów o kolejności typerów decydują: saldo, skuteczność, ilość podanych kuponów , rzut monetą.
Premie:19. Za dobre wyniki w konkursie typerom przysługują premie w postaci dodatkowych punktów.
20. Za trafienie w danym tygodniu 6 kuponów na 6 podanych uczestnik otrzymuje +15 punktów, za poprawne wytypowanie 5 kuponów na 5 uczestnik otrzymuje +10 punktów premii, a za podanie trafnie 5 kuponów na 6 - +5 punktów premii.
Nagroda:21. Po 10 tygodniu konkursu pierwszych trzech typerów otrzyma nagrodę. Nagrodą będzie całość kwoty pochodzącej z wpisowego, a sposób jej podziału zostanie ustalony po rozpoczęciu konkursu.
22. Aby uczestnik mógł otrzymać nagrodę musi podać w konkursie minimum 30 kuponów.
Kwestie końćowe:23. W przypadku ciągłych naruszeń regulaminu uczestnik może zostać pouczony lub wykluczony z konkursu.
24. We wszystkich wątpliwych sytuacjach ostateczną decyzję mają organizatorzy.
Pozdrawiamy Coin, Nobody1111 i thunder