....::::AKO III::::....Trzecia edycja konkursu AKO rusza z dniem 19 września 2005. Tym razem zasady się nieco zmieniły. Szczegóły w
regulaminie, z którym obowiązek zapoznać się mają wszyscy uczestnicy konkursu, a także chętni do dołączenia do gry.
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwać będą tradycjnie
Nobody1111 i
Coin.
Tradycjnie również sponsorem, a zarazem skarbnikiem AKO III będzie
jaja.
Wszystkim typerom życzymy wysokiej skuteczności
REGULAMIN KONKURSU ....::::AKO III::::....Zasady ogólne:1. Konkurs trwa 19 tygodni (19.09.2005 - 29.01.2006)
2. W temacie podajemy wyłącznie kupony o AKO z przedziału 1.40 - 10.00 (kupony z AKO niższym niż 1.40 nie będą akceptowane, kupony z AKO wyższym niż 10 będą miały zredukowane AKO do 10.00)
3. Korzystamy wyłącznie z ofert następujących bukmacherów: Interwetten, Gamebookers,
Unibet, Expekt, Betandwin, Sportingbet, STS, Profesjonal, Toto-mix
4. Maksymalna liczba zdarzeń na kuponie wynosi 3
5. Każdy typer może w ciągu tygodnia podać maksymalnie 4 kupony
Uczestnictwo w konkursie:6. W konkursie może wziąć udział każdy typer zarejestrowany na forum.
7. Ostateczny termin zgłoszeń do konkursu mija 20 Listopada 2005.
8. Typerzy, którzy zadeklarują uczestnictwo z wpisowym 10zł będą rywalizować o nagrodę. Szczegóły dotyczące nagrody będą podawane na początku każdego tygodnia przez osobę odpowiedzialną za zarządzanie funduszem nagrodowym, zwaną zwyczajowo 'skarbnikiem'.
9. Ostateczny termin zgłoszeń do konkursu z możliwością rywalizacji o nagrodę mija 16 pażdziernika 2005.
Kupony:10. W danym tygodniu nie mogą się pojawić dwa kupony z identycznymi zdarzeniami.
11. Kupony publikujemy najpóźniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem pierwszego zdarzenia.
12. Kupon musi być możliwy do zagrania (a więc musi być zgodny z regulaminem gry konkretnego bukmachera)
13. Kupon musi posiadać określoną, przedstawioną poniżej formę:
01###10.09 16:00 AKO:2.20###k1 GB###typer
10.09 16:00 Cowdenbeath - Berwick (2) 2.20
gdzie kolejno:
01 - nr. rankingowy typera
### - krzaczki
10.09 - data rozpoczęcia pierwszego zdarzenia
16:00 - godzina rozpoczęcia pierwszego zdarzenia
AKO:2.20 - kurs kuponu, liczony jako iloczyn kursów poszczególnych zdarzeń w przypadku bukmacherów internetowych, lub jako iloczyn kursów poszczególnych zdarzeń i 0.9 w przypadku bukmacherów naziemnych### - znowu krzaczki
k1 - nr kuponu w danym tygodniu (k1, k2, k3 lub k4)
GB - nazwa lub skrót bukmachera (GB - Gamebookers, Exp - Expekt itd.)
### - ostatnie już krzaczki
typer - nick typera
14. Każdy kupon 'gramy' za stawkę 10$
15. Zwroty i zdarzenia przełożone traktujemy jako kurs 1.00. Jeżeli w związku z tym kupon nie spełnia warunku minimalnego AKO, wówczas kupon jest anulowany i przysługuje typerowi kupon zastępczy.
16. Wszystkie kupony muszą się zakończyć do niedzieli do godziny 22:00. W ekstremalnych przypadkach, na prośbę typera deadline ten może zostać przełożony, ale zależy to tylko i wyłącznie od dobrej woli organizatorów.
Ranking:17. Podstawą pozycji w rankingu są punkty obliczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = (Skuteczność w % * 6) + (Saldo w $ * 4) + punkty za premie - 200.
18. W przypadku równej liczby punktów o kolejności typerów decydują: skuteczność, saldo, ilość podanych kuponów , rzut monetą.
19. Klasyfikacja końcowa będzie uwzględniać jedynie tych typerów, którzy podali minimum 38 kuponów.
20. Klasyfikacja końcowa uczestników walczących o nagrodę będzie uwzględniać jedynie tych typerów, którzy podali minimum 50 kuponów.
Wykluczenia:21. Istnieją 2 rodzaje wykluczeń: karne i za absencję.
22. Dopóki typer nie będzie miał na swoim koncie 12 wysłanych kuponów nie może zostać wykluczony karnie z konkursu (obowiązuje zatem minimum 3-tygodniowy okres ochronny).
23. Typerzy, których saldo będzie przez 2 kolejne tygodnie wynosić -50$ lub mniej zostaną wykluczeni karnie z konkursu na okres 3 tygodni. Powrót po tym okresie z wyzerowanymi statystykami.
24. Typerzy, których skuteczność wyniesie 35,0% lub mniej zostaną karnie wykluczeni z konkursu na okres 3 tygodni. Powrót po tym okresie z wyzerowanymi statystykami.
25. Typerzy, których liczba punktów będzie ujemna przez kolejne 2 tygodnie zostaną karnie wykluczeni z konkursu na okres 3 tygodni. Powrót po tym okresie z wyzerowanymi statystykami.
26. Typerzy, którzy nie podadzą żadnego kuponu przez kolejne 3 tygodnie zostaną wykluczeni za absencję na okres 3 tygodni. Powrót po tym okresie ze zdobytymi wcześniej statystykami.
27. Po wcześniejszym poinformowaniu organizatorów i podaniu przyczyny nieobecności można uniknąć wykluczenia za absencję.
Premie:28. Za dobre wyniki w konkursie typerom przysługują premie w postaci dodatkowych punktów.
29. Za trafienie w danym tygodniu 4 kuponów na 4 podane uczestnik otrzymuje 100% premi, za poprawne wytypowanie 3 kuponów na 3 uczestnik otrzymuje 75% premii, a za podanie trafnie 3 kuponów na 4 - 50% premii.
30. Każdy z uczestników w momencie podania pierwszego kuponu w konkursie znajduje się na Poziomie 1 Premii. Za każdym razem, gdy uczetnik osiągnie premię, jego poziom premii zwiększa się o 1 aż do do momentu, w którym uczestnik osiągnie poziom 7 premii. Lista poziomów wraz z punktami do zdobycia na danym poziomie wygląda następująco:
Poziom 1 - 5 punktów
Poziom 2 - 8 punktów
Poziom 3 - 13 punktów
Poziom 4 - 21 punktów
Poziom 5 - 34 punkty
Poziom 6 - 55 punktów
Poziom 7 - 89 punktów
Kwestie końćowe:31. W przypadku ciągłych naruszeń regulaminu uczestnik może zostać pouczony lub wykluczony z konkursu.
32. Wszystkie wątpliwe sytuacje wyjaśniają organizatorzy.
33. Organizatorzy rezerwują sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji regulaminu. Ze względu na eksperymentalną formę III Edycji AKO chcemy mieć możliwość ingerencji w reguły, które mogą być źle sformułowane lub zbędne (a to dopiero pokaże praktyka).
Pozdrawiamy
Coin i Nobody1111