Jestem w podobnej sytuacji jak większość osób, które się tu wpisały - czekam na pieniądze od 8 lipca.
Przeczytałem ich regulamin i trudno 'go ugryźć', ale może jest ktoś kto zna się lepiej na prawie i mógłby coś podpowiedzieć?
Jeżeli nic nie udałoby się znaleźć to można spróbować zebrać większą liczbę osób i napisać tu:
"20.3. Jeżeli nie są Państwo usatysfakcjonowani sposobem załatwienia Państwa zażalenia, mogą Państwo zwrócić się do brytyjskiego rzecznika praw obywatelskich ds. usług finansowych - Financial Ombudsman Service pod następującym adresem: South Quay Plaza, 183 Marsh Wall, Londyn E14 9SR, Wielka Brytania. Dodatkowe informacje dotyczące skontaktowania się dostępne są również na stronie internetowej www.financialombudsman.org.uk."
Wiem,że to prawdopodobnie walka z wiatrakami.
Jednak nie podoba mi się,że moneybookers zobowiązuje się do wysłania pieniędzy w ciągu 2-5 dni roboczych, po czym po upływie regulaminowego czasu informuje mnie (i to dopiero jak ja zapytałem się o pieniądze) ,że niestety 'mamy problemy' i że nie mogą powiedzieć kiedy otrzymam pieniądze.
Rozumiem,żeby to się zdarzyło raz,albo chociaż raz rok.
W moim przypadku taka sytuacja powtarza się drugi raz w ciągu 3 tygodni.