"informujemy, iz Pana konto Moneybookers zostalo czasowo zablokowane ze wzgledow bezpieczenstwa. Dziekujemy za przesalnie dokumentow.
Bardzo prosimy o informacje z tytulu jakiego towaru/uslugi otrzymal Pan srodki od innych uzytkownikow a takze o informacje do jakich celow wykorzystuje Pan konto Moneybookers.
Prosimy tez o podanie namiarow na strony internetowe/fora lub jakiekolwiek inne miejsca gdzie proponuje Pan swoje uslugi.
Aby przeslac plik, wystarczy zalogowac sie na stronie
www.moneybookers.com a nastepnie przejsc do zakladki 'Pomoc droga elektroniczna' > 'Konto/bezpieczenstwo' > 'Zostalem poproszony o przeslanie informacji i/lub dokumentow'. Tu nalezy wpisac szczegolowe odpowiedzi na nasze pytania. Numer identyfikacyjny Pana biletu to *********. Po otrzymaniu niezbednych informacji postaramy sie rozwiazac problem najszybciej jak to mozliwe.
Dziekujemy za kontakt. W razie jakichkolwiek watpliwosci czekamy na pytania. "
czy takie maile od moneybookers są legalne wogólne? I te zwroty "podanie namiarów" jak to wogóle brzmi...