#302242 - 11/06/2005 07:38
Re: Formuła 1
|
stranger
Meldunek: 17/11/2004
Postów: 18
|
Dzięki za info! W BW faktycznie widzę, ale co do GB, to albo ślepy jestem, albo tam w ogóle brak F1 w ofercie...
|
Do góry
|
|
|
|
#302243 - 11/06/2005 09:05
Re: Formuła 1
|
enthusiast
Meldunek: 31/10/2003
Postów: 206
Skąd: Warszawa
|
W GB F1 jest pod "motor sports", ale zakładów ukończy/nie ukończy na Kanadę jeszcze nie ma. Mam chwilę czasu to może coś napiszę... Jest duże prawdopobieństwo, że będzie padać podczas GP. Bridgestone ma podobno szybsze opony na deszcz od Michelin. Zagadką będzie wytrzymałość jednych i drugich. Podczas kwalifikacji raczej na pewno będzie lało, więc może któryś z kierowców Ferrari na PP? Na piątkowych treningach Renówki rozwijały największe prędkości, bardzo szybkie były McLareny, no i co mnie cieszy Honda zaprezentowała się dobrze. W Niemczech wyglądało jakby McLareny miały duże problemy z hamulcami, obu kierowcom blokowały się koła. Wiadomo co się stało z Raikkonenem a Montoya po przejechaniu 3/4 GP też spasował, moim zdaniem przyczyną były hamulce. Jeżeli zespół tego nie poprawił to nie ma szans żeby ukończyli wyścig w Montrealu, chociaż wątpię w to, bo czasu na wyeliminowanie błędów było dużo. Czuję, że będziemy mieli ciekawy wyścig.
|
Do góry
|
|
|
|
#302244 - 12/06/2005 19:30
Re: Formuła 1
|
addict
Meldunek: 10/12/2002
Postów: 524
|
Mam pytanko- potem post do kasacji- postawilem na Alonso jako zwyciezce w parze z Sato w Millenium- no i Sato wypadl, potem Alonso wypadl, Sato wrocil...i znow wypadl ale skonczyl o jedno czy dwa okrazenia wiecej. Przegralem? Czy zwrot? Nie zawracalbym glowy ale w regulaminie Millenium nie moge sie doczytac jasnej interepretacji. Jak to jest u innych bukow?
|
Do góry
|
|
|
|
#302245 - 12/06/2005 19:37
Re: Formuła 1
|
addict
Meldunek: 10/12/2002
Postów: 524
|
No,juz widze ze w Expekt i Unibet liczy sie liczba ukonczonych okrazen- wiec pewnie wjeb.lem.
|
Do góry
|
|
|
|
#302246 - 12/06/2005 21:36
Re: Formuła 1
|
enthusiast
Meldunek: 31/10/2003
Postów: 206
Skąd: Warszawa
|
Ciężko było dzisiaj cokolwiek trafić, tylko 3 kierowców z pierwszej 10 qualu (Raikkonen, M.Schumacher i Villeneuve) ukończyło wyscig!!! Najśmieszniejsze, że Sato nieukończył go dwukrotnie, po raz pierwszy coś takiego widziałem. Co jest z tym BAR-em ? Szkoda mi JPM, któremu puściły nerwy. Gdyby sędziowie ukarali go przejazdem przez "pit lane" a nie czarną flagą to końcówka wyścigu pewnie byłaby bardzo ciekawa. Trzeba będzie się odegrać w USA. O ile się nie mylę tylko Raikkonen, R.Schumacher, Massa, Villeneuve i Albers będą jechać na starych silnikach. Ciekawe jak Kimi sobie poradzi w tak ciężkim wyścigu?
|
Do góry
|
|
|
|
#302247 - 13/06/2005 10:21
Re: Formuła 1
|
member
Meldunek: 09/04/2005
Postów: 121
Skąd: Sosnowiec
|
Tak wszyscy ci ktorzy nie ukonczyli wyscigu maja prawo jechac z nowym silnikiem. rzeczywiscie nie dalo sie nic trafic ale coz i takie wyscigi bywaja niestety.Podam tylko ze mialem takie cos puszczone: Fisichella-Button 1 Montoya-Button 1 Fisichella 1-8 i Heidfeld-Webber 1 weszlo 1 na 4 szok.
|
Do góry
|
|
|
|
#302248 - 15/06/2005 14:44
Re: Formuła 1
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 19/01/2005
Postów: 3033
Skąd: Bydgoszcz
|
Pod koniec prostej startowej, na której osiągamy 320 km/h na szóstym biegu, ostro hamujemy do 95 km/h przed pierwszym zakrętem. Na dwójce wjeżdżamy w ciasną środkową część toru, zbudowaną specjalnie dla potrzeb Formuły 1. Tutaj odbywa się większość manewrów wyprzedzania. Zbyt wczesne hamowanie przed tym prawym zakrętem może zakończyć się utratą pozycji, z kolei za późne oznacza przymusową wycieczkę poza tor. Również na dwójce przejeżdżamy drugi zakręt, przy prędkości 90 km/h. Dalej przejeżdżamy zakręty trzeci i czwarty, a potem, przed piątym, jest krótka prosta. Te zakręty pokonujemy na czwórce, z prędkością pomiędzy 125 i 225 km/h. Zakręt numer sześć, lewy nawrót o 180 stopni, trzeba przejechać na dwójce, z prędkością 120 km/h. Cały czas na drugim biegu dojeżdżamy do zakrętu numer siedem, który prowadzi na wewnętrzną prostą. Tam przyspieszamy do 300 km/h na szóstce, a przed zakrętem numer osiem zwalniamy do 120 km/h. Dalej mamy "eskę" składającą się z zakrętów dziewięć i dziesięć (80 km/h w pierwszym z nich, w drugim dochodzimy do 100 km/h). Zakręt numer 11 jest nieco szybszy - trzeci bieg, 125 km/h. Potem znów przyspieszenie - przed prawym zakrętem numer 12, wiodącym z powrotem na owalną część toru, rozpędzamy się do 250 km/h (czwarty bieg). Na piątym biegu i w tunelu aerodynamicznym za poprzedzającym samochodem możemy dojść do 280 km/h na krótkiej prostej poprzedzającej słynny zakręt 13 - jedyny nachylony, wyprofilowany łuk w Formule 1. Idealny tor jazdy wiedzie stosunkowo nisko, blisko wewnętrznej krawędzi. Wyjeżdżamy ponownie na prostą startową na szóstym biegu, przy prędkości około 305 km/h. czyli ogumienie znów wystawione bedzie na cięzką próbe, a o tarczach hamulcowych lepiej nie mówic pzdr aLL
|
Do góry
|
|
|
|
#302249 - 15/06/2005 21:00
Re: Formuła 1
|
member
Meldunek: 09/04/2005
Postów: 121
Skąd: Sosnowiec
|
lol kto ci powiedzial ze opony beda wystawione na ciezka probe.Akurat ten tor nalezy do najmniej zracych opony.A hamulce tez nie beda zbytnio narazone bo jest tylko jedno ostre hamowanie.
|
Do góry
|
|
|
|
#302250 - 15/06/2005 21:40
Re: Formuła 1
|
enthusiast
Meldunek: 31/10/2003
Postów: 206
Skąd: Warszawa
|
Lewy, skąd masz taką ciekawą rozpiskę? W Indianapolis nastawię się chyba na kwalifikacje. Nowy format qualu nie daje w tej chwili żadnych danych pomagających w typowaniu. Tajemnicą jest taktyka przyjęta przez zespoły, kto ile paliwa zatankował i co za tym idzie, nie wiadomo na co kogo stać. Po kwalifikacjach nie jestem ani odrobinę mądrzejszy. Walka o PP w Indianapolis będzie interesująca, zważywszy że w pierwszej 10 na "nierozgrzanym" torze startuje taka śmietanka: Fisichella, Alonso, Sato, Heidfeld, Button, Montoya i Trulli. Nie liczę driverów Jordana i Minardi. Kimi pewnie wyjedzie znów zatankowany po brzegi. A jaką taktykę obierze Ferrari? Schumacher po raz drugi na oparach pojedzie na 3 pit stopy a Rubens full bak na 2? Mam przeczucie, że będzie odwrotnie. Oczywiście jest jeszcze Webber. Pusty czy pełny to i tak pewnie pojedzie nerwowo i popełni kilka znaczących błędów. W takiej sytuacji Barichello miałby duże szanse na PP - kurs w B&W 10.00 a na Top 3 qaulu 2.60. Stać go na to, o ile po raz 4 czy 5 w tym roku, nie rozpieprzy skrzyneczki bieżków.
|
Do góry
|
|
|
|
#302251 - 16/06/2005 07:46
Re: Formuła 1
|
member
Meldunek: 09/04/2005
Postów: 121
Skąd: Sosnowiec
|
No wlasnie poprzedni format kwalifikacji jaki byl do GP Monaco wlacznie bardziej sprzyjal typerom.1 kwal na oparach sprawial ze o wyniku decydowala rzeczywista szybkosc bolidu a nie taktyka teraz niestety juz tak nie jest.Jeszcze pol biedy gdyby bylo wiadomo ze np:williams zawsze jedzie na pelnym baku a ferrari na pustym a tak niestety co wyscig to inaczej.Na nurburgringu williamsy pojechaly kwalifikacje na prawie pustych bakach a juz w Montrealu byly najciezsze z calej stawki.Ciezko w tej sytuacji o pewne typy.
|
Do góry
|
|
|
|
#302254 - 17/06/2005 22:19
Re: Formuła 1
|
member
Meldunek: 09/04/2005
Postów: 121
Skąd: Sosnowiec
|
Chodzilo o to ze Toyoty mialy za malo cisnienia w oponach,mechanicy michelina zalecili im zeby je zwiekszyli i juz powinno byc ok.Widze 3 faworytow na weekend mianowicie Mclaren Ferrari i Renault.Szukalem juz par na kwalifikacje ale jedynego pewniaka znalazlem raikkonen-montoya 1 1.40 w baw.MOntoya startuje jako pierwszy na brudnym torze po prostu fin musi to wykorzystac.
|
Do góry
|
|
|
|
#302256 - 18/06/2005 08:45
Re: Formuła 1
|
member
Meldunek: 09/04/2005
Postów: 121
Skąd: Sosnowiec
|
Tak jesli kierowca byl zdyskwalifikowany to jest automatycznie usuwany z klasyfikacji wyscigu zatem w nastepnej Gp musi startowac pierwszy do kwalu.
|
Do góry
|
|
|
|
#302257 - 18/06/2005 15:34
Re: Formuła 1
|
enthusiast
Meldunek: 31/10/2003
Postów: 206
Skąd: Warszawa
|
Dzięki. Teraz widać, że problemy opon dotyczą tylko Michelin! Sprawa jest chyba dość poważna, jeżeli od wczoraj nie potrafią tego rozwiązać. Raczej nie chodzi o ciśnienie. Ciekawe jaki jest prawdziwy powód, że kierowcy jadący na francuskich oponach nie kończyli okrążenia na trzecim treningu (wyjątek Montoya i Coulthard). Może dojdzie do meganiespodzianki i Jordany i Minardi jadący Bridgestone'ach będą punktować w GP USA? Ralf Schumacher będzie odpoczywał w weekend, zamiast niego pojedzie Ricardo Zonta. Czyżby jednak coś mu się stało? Miejmy nadzieję, że nie.
|
Do góry
|
|
|
|
#302258 - 18/06/2005 20:41
Re: Formuła 1
|
member
Meldunek: 09/04/2005
Postów: 121
Skąd: Sosnowiec
|
Cze.Ralfowi startu zakazal lekarz Formuly 1 bo istnialo ryzyko ze gdyby jeszcze raz mu sie zdarzyl taki wypadek to moglby odniesc powazniejsze obrazenia chociaz on sam mowil ze czuje sie dobrze. Podobno michelin ma przywiezc z francji opony na wyscig ale musi sie na to zgodzic FIA.widocznie panowie francuzi przeliczyli sie z doborem opon na indianapolis. Mam juz jeden typ na wyscig :fisichella-button 1 1.80 w baw. Button pewnie znowu jest najlzejszy z calej stawki,szybko zjedzie do boksu a wtedy wloch w lekkim bolidzie wykreci pare szybkich kolek i go lyknie.
|
Do góry
|
|
|
|
|
|