ODPOWIEDZ BETSSON POLSKA - WERSJA DLUGA (brak polskich czcionek)
Szanowni Forumowicze / Klienci / Oskarzyciele!
Znowu nadszedl moment, w ktorym musimy oficjalnie wytlumaczyc sytuacje, ktora zaistniala na naszym serwisie. Jak zawsze czynimy to tak szybko jak tylko udalo nam sie wyjasnic sprawe od poczatku do konca. Oto jak wygladala ta historia:
Rozdzial 1 - Swiezy narybek popelnia dramatyczny blad
Uzytkownik mada (inny Username na Betsson.com), postawil pieniadze na mecz Dallas Mavericks - Portland Trail Blazers. W wyniku zwyklej pomylki, nasz nowy nabytek w dziale ryzyka nacisnal guzik VOID ALL BETS (uniewaznij wszystkie zaklady) zamiast innego znajdujacego sie obok w panelu administracyjnym naszego Sportsbooka. To spowodowalo reakcje naszego systemu, ktory automatycznie w tym przypadku wysyla wiadomosc do Uzytkownika, ze zaklad zostal zwrocony. Taki e-mail poszedl do Uzytkowniczki
mada.
Rozdzial 2 - O matko! Co on zrobil!
W tym samym momencie gdy kursor myszki najechal i kliknal w przycisk "VOID ALL BETS" nasz swiezo upieczony pracownik Ryzyka zdaje sobie sprawe, jakie glupstwo zrobil. "Naprawia" swoj blad odwolujac zwrot. Na szczescie bylo to kilka godzin przed meczem kiedy nie bylo jeszcze duzo zakladow jednak pewna liczba Uzytkownikow, ktorzy postawili pieniadze na ten zaklad ma znow aktywny zaklad. Niestety system nie zaklada w takim wypadku informowania Uzytkownika o tym fakcie (tu jest 2 rzecz, ktora musimy naprawic lub zmienic). Zaklad jest znowu wazny. Napiecie rosnie!
Rozdzial 3 - Nawet najlepsza pomoc moze zaszkodzic
Pomoc otrzymuje reklamacje naszego Uzytkownika. Reaguje na nia zgodnie ze swojawiedza w tym momencie. Odpisuje dokladnie tak:
"We have looked this up and your coupon is corrected as it should. When a game is voided and the odds is set to 1.00 everyone with a winning coupon gets the money for this bet put back into their account. Unfortunately you had a losing coupon, but you got your money paid back by mistake. This was then corrected and your money was taken again"
Rozni sie to od zdania zacytowanego przez Uzytkownika Mada jednym koncowym zdaniem, ktore wiele wyjasnia (na pewno przez przypadek Uzytkownik akurat te czesc zdania zamienil na kropke wiec nie ma sprawy :).
Rozdzial 4 - Forum Ci pomoze i sledztwo Banika
Uzytkownik opisuje sprawe na forum Mecz.pl podajac wiekszosc szczegolow. Nasz czlowiek na forum - Banik - czyta te wypowiedz i zaczyna drazyc temat (troche jak James Bond tylko bez tych wszystkich gadzetow). Okazuje sie, ze sprawa nie jest taka prosta jak sie naszej pomocy wydawalo wiec postanawia zareagowac kontaktujac sie z odpowiednimi osobami w Sportsbooku.
Rozdzial 5 - Sprawa zostaje wyjasniona!
W momencie gdy juz wszyscy powiesili psy na naszej firmie, Banik wyjasnia sprawe do konca i monituje o zmiane przegranych zakladow na zwrot. Poprzednie odwolanie zwrotu po kilku minutach zostalo wykonane przez naszego pracownika, ktory nie pomyslal o tym, jakie moze to miec konsekwencje dla Uzytkownikow. Decyzja zostaje podjeta - wszystkie zaklady, ktore zostaly zwrocone a potem przywrocone, ktore potem przegraly zostaja znowu zwrocone Uzytkownikom. Strata Betsson zostaje powiekszona o dodatkowe bonusy dla Uzytkownikow i Uzytkowniczek Betsson w ramach najszczerszych przeprosin za zaistniala sytuacje.
Rozdzial 6 - Epilog
Uzytkowniczka mada za opisanie sprawy (no moze niekoniecznie w 100% obiektywnie) otrzymuje za straty moralne bonus w wysokosci 55 Euro oraz damska koszulke, ktora przeslemy w ciagu 2 tygodni na podany przez Uzytkowniczke adres (jezeli okaze sie on oczywiscie zgodny z prawda jak plec :).
Komentarz Betsson Polska!
Mam nadzieje, ze troche humorystyczne przedstawienie sprawy nie zostalo przez Was zle odebrane
Powodem calego zamieszania okazal sie jeden pracownik, ktory jeszcze nie wgryzl sie w swoja prace. Wydawalo mu sie, ze odwolujac poprzedni ruch (zwrot zakladow) naprawi od razu swoj blad. Niestety tak nie bylo. Nie bedziemy go jednak zwalniac, ale na pewno zmieni sie jego zakres obowiazkow. Za cala sytuacje bardzo serdecznie przepraszamy wszystkich naszych Uzytkownikow i dziekujemy Uzytkowniczce Mada za wskazanie nam drobnej dziury w systemie.
Zachecamy Was jednoczesnie do opisywania wszelkich nieprawidlowosci, ktore jak wiecie moga sie zdarzyc zawsze i wszedzie, ale w Betsson nie boimy sie o nich mowic i rozwiazywac takie problemy jawnie, poniewaz Betsson bez Uzytkownikow nie istnialby.
Wszystkich Uzytkownikow, ktorzy napisali bardzo nieprzychylne komentarze na nasz temat (lacznie z oszczerstwami o oszustwa) prosimy o sprawdzenie najpierw czy aby na pewno o tego BET.... chodzi oraz o skorzystanie z naszych uslug posiadajac 1 konto niewyludzajac od nas bonusow, poniewaz takich klientow traktujemy bardzo ostro (jak wiedza na pewno starsi Uzytkownicy tego forum) :)Zyczymy wszystkim wysokich wygranych i powodzenia na Betsson.com (w zyciu oraz u konkurencji oczywiscie!!!)
Z powazanien
Betsson Polska