Opcje tematu
#1234329 - 19/05/2007 06:43 Kredyt w Banku
Lovelasex Offline
journeyman

Meldunek: 21/08/2004
Witam, chciałbym wziąć kredyt z banku, tylko za bardzo nie wiem o co chodzi. Już piszę o co się rozchodzi. Pracuję u obecnego pracodawcy od 22 stycznia. Na początku była to umowa na czas określony do 22 kwietnia, potem od 22 kwietnia przedłużyli mi umowę na czas określony na 9 lat. Więc pracuję już prawie 4 miesiące. Wcześniej brałem pożyczki z Providenta, jak nie pracowałem. Spłaciłem całą pożyczkę ponad miesiąc temu. Czasem zalegałem ze spłatą 2 tygodnie, ale wszystko już uregulowałem. Chciałem wziąć po przepracowaniu 3 pełnych miesięcy kredyt z banku, to dla banku byłem niewiarygodny. Wiecie może dla czego? Jak się wiarygodność zdobywa? I od czego to zależy? Proszę o podpowiedź bo jestem zielony w tym temacie.

Do góry
Bonus: Unibet
#1234924 - 19/05/2007 20:07 Re: Kredyt w Banku [Re: Lovelasex]
saris Offline
member

Meldunek: 17/04/2007
Brachol zarabia ponad 1800 PLN i poszedl do banku zapytac o kredyt to powiedzilei ze za niskie ma dochody miesieczne \:D co za debile

Do góry
#1234935 - 19/05/2007 20:12 Re: Kredyt w Banku [Re: Lovelasex]
El Camino Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 28/05/2003
Przyczym tego może być kilka:

1.Niektóre banki mogą liczyć okres stażu dopiero od momentu zawarcia umowy o pracę.
2.Być może trafiłeś na listę dłużników (czy jak to się zwie) z powodu opóźnionych spłat rat w Providencie.
3.Może ubiegasz się o zbyt wysoki,zdaniem banku,kredyt w stosunku do Twoich zarobków.

Do góry
#1234954 - 19/05/2007 20:18 Re: Kredyt w Banku [Re: saris]
El Camino Offline
Pooh-Bah

Originally Posted By: saris
Brachol zarabia ponad 1800 PLN i poszedl do banku zapytac o kredyt to powiedzilei ze za niskie ma dochody miesieczne \:D co za debile