Strona 1 z 3 1 2 3 >
Opcje tematu
#1202761 - 08/05/2007 02:52 Jakie studia wybrać!!!
pszek Offline
veteran

Meldunek: 05/04/2005
Myślę, że czas już założyć temat, który pomoże tegorocznym, jeszcze niezdecydowanym maturzystom wybrać kierunek studiów.

Ja na szczęście maturę mam już za sobą (pisałem w zeszłym roku), dostałem się na studia, ale można powiedzieć, że problematyka wyboru studiów nadal mnie dotyczy. Studiuję prawo na UAM w Poznaniu i muszę powiedzieć, że jak na razie kierunek ten nie wymaga zbyt wielkiego wysiłku, postanowiłem więc że warto byłoby rozpocząć jakiś drugi kierunek. W związku z moimi zainteresowaniami w grę wchodzi Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ale tutaj właśnie zaczyna się problem. Waham się jaki wybrać kierunek, z myślą o późniejszej specjalności. W grę wchodzą Finanse i Bankowość na Wydziale Ekonomii oraz Inwestycje kapitałowe i strategie przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania.

Moja prośba polega na tym, aby ktoś obeznany w tematyce rynku pracy doradził mi który z tych kierunków jest bardziej perspektywiczny, a zarazem ciekawszy. Może na forum pisze ktoś kto studiuje/studiował na AE w Poznaniu. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Zapraszam również do wpisywania i wymieniania się informacjami na temat innych uczelni, na pewno pomoże to niektórym z tegorocznych abiturientów w podjęciu decyzji ;\)

Do góry
Bonus: Unibet
#1202776 - 08/05/2007 02:56 Re: Jakie studia wybrać!!! [Re: pszek]
pszek Offline
veteran

Zapomniałem dodać, tutaj jest link do listy i opisów kierunków i specjalności http://www.ae.poznan.pl/pages/i/1/9002.php

Do góry
#1202867 - 08/05/2007 03:22 Re: Jakie studia wybrać!!! [Re: pszek]
justine-1 Offline
enthusiast

Meldunek: 21/05/2006
jakich przedmiotów z matury wymagają w ogóle na AE w Poznaniu?

Do góry
#1202932 - 08/05/2007 03:40 Re: Jakie studia wybrać!!! [Re: justine-1]
gnacik Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 22/03/2006