Opcje tematu
#1129124 - 11/04/2007 21:33 Duza wygrana w internetowym pokerze... i co teraz?
Cigano Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 26/06/2003
Witam,

wiem ze na forum kiedys pojawialy sie juz podobne tematy? no wlasnie, poszukalem troche, ale odpowiedzi nie znalazlem. Zatem zapytam, jako ze jesli chodzi o prawo polskie jestem laikiem. Byc moze ktos juz kiedys mial podobny problem, dlatego prosilbym o odpowiedz.
Wiec sprawa wyglada tak: znajomy wygral troche kasy w pokera na necie i teraz chcialby to wyplacic, i stad pojawia sie pytanie... Jak ma to zrobic? Wyplacic od razu cala sume? czy czesciowo co jakis czas zalozmy po 15tys zl. Jak to jest z podatkiem od wygranych. I teraz pytanie teoretyczne ;\) co by bylo gdyby probowal niezaplacic tego podatku od wygranej? \:p Czy ktos kontroluje wplywy na konta bankowe? Lepiej bezposrednio wyplacac na konto, czy uzyc posrednika netellera? Bede wdzieczny za odpowiedzi

Pozdrawiam, Ciga

Do góry
Bonus: Unibet
#1129166 - 11/04/2007 21:54 Re: Duza wygrana w internetowym pokerze... i co teraz? [Re: Cigano]
qbasmuggy Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 01/03/2003
jesli dobrze pamietam, to banki mają obowiązek informować US o przelewach powyżej 10000 Euro, więc wg mnie wystarczy wyplacic to w czesciach i wszystko powinno byc ok, ewentualnie mozna sobie wyplacic na netellera, zamowic ich kartę i wyplacać w bankomacie

Do góry
#1129384 - 11/04/2007 22:48 Re: Duza wygrana w internetowym pokerze... i co teraz? [Re: qbasmuggy]
Marcin Offline
addict

Meldunek: 14/04/2004
Jesli to kwota rzedu 100 000 to spokojnie to "uplynni"
Jesli znacznie znacznie wiecej to warto poswiecic troche czasu i wybrac sie gdzies zagranice zalozyc konto. (Zurich, Londyn).

Do góry
#1129400 - 11/04/2007 22:54 Re: Duza wygrana w internetowym pokerze... i co teraz? [Re: qbasmuggy]
odgdog Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 31/08/2004
Originally Posted By: qbasmuggy