#857913 - 13/01/2007 11:07
Re: Jak najszybciej i najszybciej nauczyc sie j. angielskiego ?
[Re: ComeWithMe]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 10/12/2001
|
Witam,  .... wiem ze wszyscy sa zajeci teraz tematem AS Romka i zastanawiaja sie czy zrezygnowac z bukmacherki  czy dalej grac ...;)  Ale ja mam takie pytanie lub raczej prosbe. Moze znacie jakies przydatne strony do nauki jezyka angielskiego ? jakies programy ? posiadacie MP3, e-booki itp.... Oraz czy moze ktos zapodac linki z dobrymi translatorami, slownikami on line. I czy ktos uczyl sie angielskiego Metoda Callana, bo zastanawiam sie nad zakupiem zestawu CD i ksiazek (ale czy nie jest to zbedny wydatek?) Ja w chwili obecej korzystam z 2 stron http://www.languageguide.org/english/http://www.translate.pl/Z gory dziekuje za pomoc Człowieku, omijaj metodę Callana szerokim łukiem. To jest czyste nabijanie ludzi w butelkę, wiem, bo sam jestem nauczycielem i widziałem jak takie zajęcia wyglądają, czysty bulszit. Co do nauki z internetu, to zdania są podzielone, ja osobiście jestem zdania, że ciężko samemu nauczyć się czegokolwiek, w szczególności z internetu, gdzie jest dużo ale mało wartościowo. Od siebie polecam przebywanie z native speakerami jak najwięcej, najlepiej w środowisku uczelnianym, tak aby rozmowa nie była tylko o dupie marynie, ale również o pewnych bardziej istotnych sprawach. Pozdrawiam SLAV
|
Do góry
|
|
|
|
#857937 - 13/01/2007 11:15
[Re: slav007o]
|
veteran
Meldunek: 06/11/2006
|
Ja mam jeszcze taką poradę siedź na Angielskich chatach. Sprawdzaj newsy, jak nie chcesz wtopić to musisz czaić o czym piszą  Poza tym włączaj się do dyskusji. POZDRO 
|
Do góry
|
|
|
|
#864092 - 15/01/2007 19:45
[Re: Policeman]
|
veteran
Meldunek: 29/08/2005
|
Dziekuje za wszystie rady.