Dobry marketing, to więcej kasy dla klubu.
Więcej kasy, to często szybszy rozwój klubu.
Dobry klub, to większa szansa na " dotarcie " do Europy.
I tak dalej.
pierdolenie o szopenie!
Lechia to maszynka do robienia kasy przez zagranicznych inwestorów. W tym wszystkim przestaje już chodzić o klub/drużyne która mogłaby dotrzeć na wyżyny piłkarskiego świata. Spójrzcie chociażby na transfery - oddaje się za gruby szmal młodych zdolnych piłkarzy (zdolnych jak na naszą ligę) do zagranicznych klubów(gdzie i tak grzeją ławe bo są za słabi jak na tamten poziom) a ściąga się piłkarski szrot (Wawrzyniak :D) plus zawodników którzy u nas postrzegani są jako wielcy grajkowie a tam z kąd przybyli byli zwykłymi rezerwowymi. Ludzie obudźcie się, gdzie na nasze słabe warunki piłkarskie ktoś pchałby się żeby z takiej drużyny jak Lechia Gdańsk zrobić mistrza galaktyki
W tym przypadku marketing działa tylko z jedną myślą - z myślą robienia pieniędzy które to zostaną wyprowadzone do prywatnych kieszeni.
Zaznaczam że nie napinam się tu bo jestem fanem drużyny zza miedzy.
@akagi - Gdyby w Gdyni była taka akcja to na pewno nie motywowało by mnie jakoś bardziej żeby iść na mecz bo pierdolę takie medialne szumy.