#6340874 - 06/10/2014 20:16
Re: Film, TV, seriale [39]
[Re: Conrad]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 30/05/2007
|
Conrad nie przesadzaj. Serial jest slaby. Wciaga przez pierwsze 3-4 odcinki a potem jest coraz gorzej.
Serial dostal cancela wiec nic nie wyjasniono. Klimat bardziej familijno-nastolatkowy cos jak w Terra Nova. Nie dziwota ze dostal cancela bo im dalej w las tym bardziej sie dziwilem jak mozna takie gowno robic.
|
Do góry
|
|
|
|
#6343555 - 11/10/2014 13:51
[Re: Danielsan]
|
Fundator
Meldunek: 15/11/2004
|
Zaczął się kolejny sezon - prawdopodobnie najlepszego serialu jaki dotąd zrobiono - Downton Abbey. Mimo że to już piąty sezon, trzyma swój wyśrubowany poziom Poważnie? Jestem laikiem w temacie zagranicznych seriali,zresztą nastąpił ich taki wysyp w ostatnich latach i czytając internety czy też słuchając opinie znajomych to czasem mi się wydawało że to taki poziom że jak się już wciągnę to będe musiał się z roboty zwolnić żeby nie marnować czasu na głupoty. Ostatnio w końcu postanowiłem delikatnie dotknąc tematu.Downton Abbey jest w sumie drugim za jaki się zabrałem. No i masakra. Oczywiście jest typowy element dla seriali który odwołuje się do ludzkiej ciekawości i nakazuje obejrzeć kolejny odcinek ale w moim przypadku to działa na krótką metę. Jestem w połowie drugiego sezonu i zaczyna mnie to po prostu męczyć. Zwyczajna sztampa. Wątki żywcem wzięte z jakiejś wenezuelskiej telenoweli cięzko o większe banały.Większość bohaterów tak cukierkowo dobra i szlachetna że aż irytująca. A te pożal się boże czarne charaktery... Jedyny pozytywny wątek to dwie fajne córeczki A tu na Filmwebie 8.2 widzę... No nic, może zwyczajnie się po prostu nie nadaję do seriali i nieprzypadkowo tak długo się przed nimi broniłem.
|
Do góry
|
|
|
|
#6346784 - 15/10/2014 17:20
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 30/05/2007
|