Tak jestem wkurwiony, że aż założyłem nowy temat.
Co za debil wymyślił ten system ?!
Cały proces od rejestracji karty do zakupu jest chory. Milion niepotrzebnych klików, przekierowań, logowań. Pytanie o płeć, datę urodzenia i numer PESEL, jak te dane można wyciagnać z 1 pola PESEL.
Mam swoje konto, kupiłem 1 bilet dla siebie i drugi dla osoby towarzyszacej. Niestety już nie mogę dokupić trzeciego biletu bo system jest tak ułomny że pozwala mi tylko dokupić 1 bilet dla siebie (pole PESEL jest nieedytowalne). To nic myślę założę tej trzeciej osobie nowe konto i z tego konta kupie. Zapłaciłem za kartę, otrzymałem numer na maila no to próbuje się logować do systemu gdzie mogę kupić bilety. Okazuję się że jednak nie mogę kupić bo pojawia się komunikat że jest bład danych. Komunikat z dupy, bo nie wiadomo co jest nie tak (PESEL ok, karta opłacona) Na gorze kontakt do infolinii czynnej od 9 do 17. Szkoda tylko ze nie dodali w jakich dniach. Dzisiaj probuje dzwonic to zadnego przywitania, tylko chamskie rozlaczenie z automatu. Gratuluje obslugi klienta !