Strona 5 z 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Opcje tematu
#475977 - 18/10/2006 14:41 Re: Wojsko - kamasze czy rezerwa?
Igor Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 16/11/2004
Quote:

Czy muszę im co roku przynosić zaświadczenie o tym, że studiuję?

Zależy na ile masz odroczenie.
Jeśli masz studia 4-letnie to przez 4 lata masz spokój pod warunkiem że nie zrezygnujesz ze studiów.

Do góry
Bonus: Unibet
#475978 - 18/10/2006 14:50 Re: Wojsko - kamasze czy rezerwa?
ozzy123 Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 02/10/2003
Quote:

Quote:

Jeśli masz studia 4-letnie to przez 4 lata masz spokój pod warunkiem że nie zrezygnujesz ze studiów.

Niestety, nie jest tak jak piszesz, Igor. Ja mam odroczenie do 2008, a i tak muszę co roku biegać do WKU, co mnie strasznie wkurza. Jak w tamtym roku nie poszedłem, to mi pszysłali wezwanie, o czym już pisałem.
Z drugiej strony, niektórzy kumple z roku nie byli tam od pierwszego roku i się ich nie czepiają. Dziwne.

Do góry
#475979 - 18/10/2006 14:54 Re: Wojsko - kamasze czy rezerwa?
PioKing Offline
MaSha Lover

Meldunek: 24/03/2005
Wszystko zależy od wku i od ludzi tam pracujących

Przykładowo gdy mieszkałem na ochocie to był luz bo tam wku nikogo nie pilnuje, nie trzeba przynosic nic co roku i z ogromna checia przenosza wszystkich czym predzej do rezerwy. Gdy przeprowadzilem sie na bemowo to juz lipa, tutaj pracuja sami sluzbisci i jak sie spoznisz dzien ze swistkiem co roku to juz masz awizo

Do góry
#475980 - 18/10/2006 14:58 Re: Wojsko - kamasze czy rezerwa?
Barrera Offline
member

Meldunek: 30/03/2006
Na 24 pazdziernika mam wezwanie do ewidencji. Ile bede musiał czekać na bilet ? nie ukrywam że troche mi sie spieszy

Do góry
#475981 - 18/10/2006 15:20 Re: Wojsko - kamasze czy rezerwa?
osin Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 09/04/2005
Quote:

Quote:

Quote:

Niestety, nie jest tak jak piszesz, Igor. Ja mam odroczenie do 2008, a i tak muszę co roku biegać do WKU, co mnie strasznie wkurza. Jak w tamtym roku nie poszedłem, to mi pszysłali wezwanie, o czym już pisałem.