Opcje tematu
#4644632 - 06/05/2011 03:20 Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011)
Green Arrow Offline
#1 WorldSpeedway

Meldunek: 03/06/2005
Postów: 38605
Skąd: Caja Mágica
Rozkład jazdy


06 maja (Piątek)
09:00 - 10:30 #1 trening
13:00 - 14:30 #2 trening

07 maja (Sobota)
10:00 - 11:00 #3 trening
13:00 - Kwalifikacje
08 maja (Niedziela)
14:00 - Wyścig

Do góry
Bonus: Unibet
#4644819 - 06/05/2011 04:20 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: Green Arrow]
piko1981 Offline
enthusiast

Meldunek: 21/07/2010
Postów: 244
Skąd: Łódź
Ano wlasnie. Jutro pierwsze treningi... Sadze, iz bedzie bardzo ciekawie, gdyz sezon jakby startuje od nowa...dopiero teraz zobaczymy prwdziwy uklad sil. Klarowne jest to, ze RBR bedzie mial nadal przewage, pytanie jak wielka??

McLaren poprwil aero, RBR pozbyl sie problemu z KERS... Ferrari testowlo nowe elementy (nowy, wyzszy tyl a'la RBR), wiec ma realne szanse na pare czesci dzisiatych sekundy do przodu..

Ponoc Mercedes z nowym pakietem ma zyskac 1 sek do czolowki...takze beda "tylko" ok 0.7 sek wolniejsi...

Renault, hm... mimo zmian, raczej ani "Quick Nick" ani Pietrov nie wycigna za wiele z nowego pakietu..

Ciekawostka (nadzieja, prawdopodobnie zludna), jest Lotus, ktory od GP Hiszpanii chce regularnie punktowac w wyscigach...

Rewolucje w Williamsie raczej nie pomagaja w rozwoju auta..

Sauber/Force India/Toro ROsso...chyba nie zmienia pozycji..

No i Virgin z HRT...chyba wiecej bed tracic mimo ulepszen w autach...

Tegoroczny wyscig jest prawdopopdbnie ostatnim w historii GP Turcji. Powod? Zbyt droga organizacja w porownaniu ze stale slabnacym zainteresowaniem...a szkoda... W szczegolnosci, ze zakret taki jak "osemka" jest chyba jednym z najlepszych w kalendarzu.. Jesli mialbym wybierac zakrety do mojego toru, ten na 100% znalazl by sie w projekcie..

Ciekaw jestem natomiast w jakim stopniu beda zuzywly sie miekkie opony w "osemce"...

Ogolnie zapowiad sie ciekawy weekend...

Do góry
#4650394 - 08/05/2011 17:55 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: piko1981]
Green Arrow Offline
#1 WorldSpeedway

Meldunek: 03/06/2005
Postów: 38605
Skąd: Caja Mágica
Button - Schumacher 1 1.45

Tempo wyścigowe obu zawodników na korzyść Buttona. Kurs zapewne spowodowany tym, że pozycje startowe mają bliskosiebie.
Nie ma się co więcej rozpisywać. Wiadomo, że Mercedes wprowadził kilka innowacji, ale w pełni wykorzystać udaje się tylko Rosbergowi.

Alguersuari - Trulli 1 1.42

Lotusowi do Toro Rosso jeszcze troche brakuje. Jeśli ktoś jest w stanie z Lotusa nawiązać walkę to nie Trulli, a Kovalainen.
Maurycy przy poprzednim GP wspomniał, że wszystkie nowinki dostaje Kovalainen, a Trulliego trzyma w lotusie tylko kontrakt, który kończy mu się po tym sezonie. Kwalifikacje to potwierdzają, bo Fin regularnie plasuje się przed Włochem.


Edited by Green Arrow (08/05/2011 20:59)

Do góry
#4650520 - 08/05/2011 18:36 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: Green Arrow]
Radek_89 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 08/01/2006
Postów: 8920
Skąd: Ciechanów/Toruń
f1 Formuła 1 - Grand Prix Turcji
f1 Typ: Adrian Sutil zdobędzie punkty (Top 10)
f1 Kurs: 2.2
f1 Bukmacher: Ladbrokes

Adrian Sutil w kwalifikacjach uplasował się na 12. miejscu. Przed sobą ma kilku kierowców, których może spokojnie wyprzedzić, tym bardziej, że Force India już od dłuższego czasu spisuje się całkiem przyzwoicie. Sam Sutil w obecnym sezonie już dwukrotnie kończył wyścig na zdecydowanie lepszym miejscu w porównaniu do tego, z którego startował. Tym razem wystarczy awans o dwie pozycje. W pierwszej części kwalifikacji pokazał, że wcale nie jest wolniejszy od aut z czwartej czy piątej linii, które muszą startować na kwalifikacyjnych oponach.


Edited by Green Arrow (08/05/2011 20:59)

Do góry
#4667064 - 15/05/2011 12:51 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: Green Arrow]
piko1981 Offline
enthusiast

Meldunek: 21/07/2010
Postów: 244
Skąd: Łódź
Ale mnie ten DRS dobija... Wyprzedzanie nie jest juz sztuka...

Co za problem wcisnac "ENTER" i objechac rywala...kosztem manewrow typu Estoril 96, gdzie Villeneuve wyprzedzil M Schumachera po zewnetrznej, na ostatnim zakrecie..

Pomijajac oczywiscie fakt bezpieczenstwa, wynikajacego z duzych roznic predkosci... Oby nie bylo takich wypadkow jak Webbera w Walencji 2010.

Moze wprowadzenie nizej sytuowanych "nosow" pomoze w bezpieczenstwie, choc wiadomo, ze obecnie auta z wysoko uniesionym nosem sa bardziej wydajne aerodynamicznie...

Masakra

DRS + KERS... dokad podazasz formulo..??

Do góry
#4667295 - 15/05/2011 16:58 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: piko1981]
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Originally Posted By: piko1981
Ale mnie ten DRS dobija... Wyprzedzanie nie jest juz sztuka...

Co za problem wcisnac "ENTER" i objechac rywala...kosztem manewrow typu Estoril 96, gdzie Villeneuve wyprzedzil M Schumachera po zewnetrznej, na ostatnim zakrecie.


Mi w pamięci został podobny manewr w wykonaniu Nigela Mansella.

Dzisiaj to rzeczywiście parodia jest z tymi wynalazkami. A ten F-duct czyli zabawa kierowcy swoim kolanem jeszcze jest? smile

Do góry
#4669461 - 16/05/2011 07:03 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: Conrad]
Warka Offline
old hand

Meldunek: 02/11/2006
Postów: 702
Od tego sezonu F-duct jest zabroniony.

Do góry
#4670515 - 17/05/2011 01:27 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: Green Arrow]
piko1981 Offline
enthusiast

Meldunek: 21/07/2010
Postów: 244
Skąd: Łódź
Conrad, kanal F zastapiony zostal ruchomym skrzydlem tylnym...

No i widzisz, Villeneuve czy wspomniany przez Ciebie Mansel dowiedli, ze zasluguja na tytul swoimi doskonale przygotowanymi manewrami. To samo z Hakkinenem na Spa, gdzie w strudze powietrza auta dublowanego i Schumachera, wyprzedzil oby dwoch..

Co ciekawe, wlasnie w Turcji zaobserwowalem pewna chorobe F1, przygotowany manewr wyprzedzania na prostej po trudnym zakrecie numer 8, dal tyle ze wyprzedzony na nastepnej prostej z dluugim zakretem mial mniej niz sekunde straty...i caly przygotowany plan wyprzedzajacego legl w gruzach za sprawa guzika...

Gdzie tutaj logika??

Do góry
#4675390 - 19/05/2011 19:01 Re: Formula1: GP Turcji (6-8.05.2011) [Re: Green Arrow]
piko1981 Offline
enthusiast

Meldunek: 21/07/2010
Postów: 244
Skąd: Łódź
Og najblizszego GP bedzie zakaz uzywania dmchanego spalinami dyfuzora. Takze caly plan McLarena na inne zmapowanie silnika legl w gruzach... Chodzilo o to by wzorem RBR podczas hamowania, przepusnica zostawala otwarta, i pchala spaliny na dyfuzor, celem osiagniecia lepszego docisku. Glownie mialo to za zadanie uzyskiwanie lepszej przyczepnosci w zakretach, zwlaszcza w takich jak wlasnie zakret "3" w Hiszpanii. Nie jestem zatem pewien czy bedzie go mozna przejechac z gazem w podlodze...

Z kolei Mercedes przywiezie pakiet aero plus wydech w stylu Renault. W ub GP, podczas deszczowych treningow mozna bylo zaobserwowac jak z sekcji bocznych, gdzie rozmieszczone sa zakonczenia wydechu, spaliny uderzaly o mokry tor rozdmuchujac wode... Dodatkowo maja zamiar uzyc elastycznego przedniego skrzydla tak jak RBR. Dodajac do tego, ze podczas zimowych testow Mercedes osiagnal utaj najlepszy czas, weekend moze byc ciekwy...

Renault ma przywiezc nowe skrzydlo przednie... i to chyba wszystko...

Co do Ferrari, podobno znow cos tesowali ale czy zastosuja na GP... zobaczymy..

Reszta stawki chyba nie wykona wiekszego kroku naprzod...

Do góry

Moderator:  Green Arrow, rafal08 

Kto jest online
4 zarejestrowanych użytkowników (Szuman, alfa, 11kera11, burbon), 1830 gości oraz 8 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24778 Użytkowników
105 For i subfor
50953 Tematów
5792325 Postów

Najwięcej online: 5410 @ 06/10/2024 14:47