#3724755 - 26/02/2010 21:49
Re: Re: Betfair - pytania i uwagi
[Re: sh11]
|
Tenis Trader
Meldunek: 09/02/2003
|
|
Do góry
|
|
|
|
#3743763 - 09/03/2010 18:56
[Re: Goget]
|
stranger
Meldunek: 07/03/2010
|
Witam wszystkich to mój pierwszy post na tym forum. Zajmuję się bukmacherką już od kilku lat raz z lepszym raz z gorszym skutkiem. Ostatnio jednak zainteresowałem się tradingiem, czytałem wiele artykułów na ten temat i postanowiłem wpłacić niewielką kwotę do najpłynniejszej giełdy zakładów sportowych jaką jest bez wątpienia Betfair.