Strona 5 z 7 < 1 2 3 4 5 6 7 >
Opcje tematu
#334539 - 19/05/2005 13:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Railman wpisał sie do hall of fame. Rozwalił jakiegos goscia swoimi 396 BS. Ściągnął troche debris i dał kolejny księżyc (czwarty jak twierdzi). Zresztą poczytajcie sami na forum

Do góry
Bonus: Unibet
#334540 - 19/05/2005 13:18 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
a jarek001 z sojuszu PU miejsce 2 zamieszkal sobie na 3:83:7
dzisiaj mnie przeskanowal i musze teraz uwazac

Do góry
#334541 - 20/05/2005 07:45 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde ten młot znowu mnie atakuje. Zaczyna mnie to naprawde męczyć. Nie moge nikogo zaatakować bo jak moja flota wróciłaby z wyprawy to pewnie zastałbym tylko szczątki. Tym razem leci na mnie 150 BS'ami ale spoko nic nie zbierze a ja tylko zrobię już teraz fleet save. Ciekawe dlaczego się tak na mnie uparł?

Do góry
#334542 - 20/05/2005 08:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Koiot, trzeba robić fleetsave'a bo inaczej wparuje z 1000 BS'ami i żadna obrona tego nie wytrzyma.

Blebak, pewnie Rail nie może przeżyć, że dał Ci księżyc bo wie, że jego dni są policzone jeśli go napadniemy za pomocą phalanxa. Ile jeszcze trzeba surowców do kolejnego poziomu falangi?

Do góry
#334543 - 20/05/2005 08:29 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Mam nadzieje że dzisiaj zacznę budować drugi poziom stacji księżycowej, a to jest jeden dzień . Ja cały czas jeszcze odbudowywuje swoją flotę.

Do góry
#334544 - 20/05/2005 11:19 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
od wczoraj robie juz fleetsave

bleblak,napisz ile potrzeba na kolejny poziom
zaraz biore sie za skanowanie, pewnie znajde jakas flote i cos wpadnie surowcow

Do góry
#334545 - 20/05/2005 14:17 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
Mam pierwszego sponsora na flange czujnikow , juz doniego leci flota
2 sponsorem mozebyc ten meh,ja polce pierwszy tylko same BS
ale ktos musi poleciec jeszcze z flota i transporterami
i czyjes 15 recyklerow musi to zebrac
moj lot trwa 2:56:03 h ,musimy to jakos zgrac

Do góry
#334546 - 20/05/2005 14:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Mam pierwszego sponsora na flange czujnikow , juz doniego leci flota
2 sponsorem mozebyc ten meh,ja polce pierwszy tylko same BS
ale ktos musi poleciec jeszcze z flota i transporterami
i czyjes 15 recyklerow musi to zebrac
moj lot trwa 2:56:03 h ,musimy to jakos zgrac




podaj mi swoj nr gg to sie zgramy

Do góry
#334547 - 20/05/2005 14:26 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
gg 1973602

Do góry
#334548 - 20/05/2005 15:56 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
sponsor numer 1- dał 530 000 metalu i 260 000 krysztalu
deuterium zostawiam flota dużo pochłania
Bleblak,gdzie i kiedy mam ci to wysłac ?

sponsor numer 2 -potrzebne jest około 15 recyklerów
moje zapóźno wrócą

Do góry
#334549 - 20/05/2005 16:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Koszt falangi na 3 poziom, razem ze stacją kosmiczną to 160k metalu, 320k krysztalu i 160k deuteru. Za jakąś godzinkę zaczynam budować budować stację kosmiczną na poziom drugi. Co do ewentualnej pomocy w budowie to dopiero za jakieś 24 godziny, bo tyle trwa budowa stacji.

Do góry
#334550 - 21/05/2005 18:53 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Prace nad falangą poziom 2 rozpoczęte . Już niedługo i będzie można zacząć operacje "rozganianie deszczowych chmur"

Do góry
#334551 - 22/05/2005 09:34 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde mam nadzieję że railman nie ma gwiazdy śmierci bo cały czas skanuje mój księżyc.

Do góry
#334552 - 22/05/2005 10:49 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Po prostu boi się, że możemy go trafić za pomocą falangi, że jego flota będzie skąś wracała a 4 sekundy po niej nadleci 600 BSów i rozpierduchę zrobi.

Ja bym się tym w ogóle nie przejmował, bo death stary mają prędkość... 100. Tak więc z dużym wyprzedzeniem będzie wiadomo jeśli coś knuję.

Do góry
#334553 - 23/05/2005 06:32 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde wstyd się przyznać ale znowu mi flotę rozpieprzył. No nic tym razem to była moja wina, a raczej mojej dziewczyny . Flota miała mi przylecieć w przeciągu 30 minut no a ja poszedłem do łóżka. No cóż moja wina, pocieszam się tylko tym że warto było zapłacić taką cenę .
Jednakże ja nawet po tych kilku porażkach się nie łamię i gram dalej. W szczególności że już jutro będzie można przeskanować railmana. Tylko teraz będę grał już troszke mniej intensywnie bo sesja się zbliża wielkimi krokami a przedmiotu po tytułem ogame nie ma.

Do góry
#334554 - 23/05/2005 11:38 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
The following fleets were facing each other on 05-23 11:29:15 , as it came to a battle::


Attacker Railman (2:456:7)
Weapons: 100% Shields: 100% Hull Plating: 100% Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)
Weapons: 60% Shields: 70% Hull Plating: 70% Type L.Cargo Cruiser B.Ship Recy. Esp. Probe
Number 23 130 48 22 215
Weaponry: 8 640 1600 1.6 0.016
Shields 42.5 85 340 17 0.017
Hull 2040 4590 10200 2720 170



The attacking fleet fires a total of 545 times with the power of 1090000 upon the defender. The defender's shields absorb 21431 damage points
The defending fleet fires a total of 438 times with the power of 160206 upon the attacker. The attacker's shields absorb 56092 damage points


Attacker Railman (2:456:7)Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)Type L.Cargo Cruiser B.Ship Recy. Esp. Probe
Number 10 74 42 8 64
Weaponry: 8 640 1600 1.6 0.016
Shields 42.5 85 340 17 0.017
Hull 2040 4590 10200 2720 170



The attacking fleet fires a total of 456 times with the power of 912000 upon the defender. The defender's shields absorb 20266 damage points
The defending fleet fires a total of 198 times with the power of 114648 upon the attacker. The attacker's shields absorb 39661 damage points


Attacker Railman (2:456:7)Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)Type L.Cargo Cruiser B.Ship Recy. Esp. Probe
Number 2 15 10 1 4
Weaponry: 8 640 1600 1.6 0.016
Shields 42.5 85 340 17 0.017
Hull 2040 4590 10200 2720 170



The attacking fleet fires a total of 386 times with the power of 772000 upon the defender. The defender's shields absorb 4807 damage points
The defending fleet fires a total of 32 times with the power of 25617 upon the attacker. The attacker's shields absorb 10017 damage points


Attacker Railman (2:456:7)Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)
Destroyed

The attacker has won the battle!
He captures
192123 Metal, 138400 Crystal and 25185 Deuterium



The attacker has lost a total of 0 Units.
The defender has lost a total of 7233000 Units.
At these space coordinates now float 1463400 Metal and 706500 Crystal.
The chance for a moon to arise from the debris is 20 %

Visit our sponsors!



zajebiscie.....

Do góry
#334555 - 23/05/2005 11:39 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
no tak....zajebal oczywiscie caly debris tez....


Do góry
#334556 - 23/05/2005 13:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Najważniejszy jest fleetsave, bez tego nie da się grać. Ile Rail leci do nas... godzinę... półtorę? Jeśli nie jesteś przy kompie 30 minut lub więcej to wszystko trzeba pakować na statki i cała flota znika na ten czas.

Do góry
#334557 - 23/05/2005 13:19 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Najważniejszy jest fleetsave, bez tego nie da się grać. Ile Rail leci do nas... godzinę... półtorę? Jeśli nie jesteś przy kompie 30 minut lub więcej to wszystko trzeba pakować na statki i cała flota znika na ten czas.




trzeba miec na to deuter

Do góry
#334558 - 23/05/2005 13:36 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Zależy na ile Cię nie ma. Jeśli na noc to oczywiście trzeba wszystko gdzieś dalej przerzucić.

Ale jesli na 2 czy 2.5 godziny to wystarczy mieć we flocie choć jeden recykler i wtedy całą flotą (wszystkie statki) lecisz na misję 'harvesting' na debris field (DF) wokół własnej planety. Ładujesz też wszystkie surowce i masz spokój na min. 2 godziny, a koszt lotu na DF na własnej planecie to nawet przy kilkudziesięciu BS'ach wynosi zaledwie 5 deuteru.

Ja tak zawsze robię, idę oglądać film... wszystko leci na DF. Idę do sklepu, to samo. Trzeba tylko mieć ten jeden recykler we flocie.

Dopiero jeśli na dłużej znikam to trochę więcej deuteru to kosztuje...

Do góry
Strona 5 z 7 < 1 2 3 4 5 6 7 >

Moderator:  Biszop, rafal08 

Kto jest online
4 zarejestrowanych użytkowników (Sensei, rafal08, ElNinho[mmdea], VVega), 1349 gości oraz 11 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51067 Tematów
5801640 Postów

Najwięcej online: 5410 @ 06/10/2024 14:47