Strona 1 z 7 1 2 3 4 5 6 7 >
Opcje tematu
#334459 - 26/04/2005 21:45 OGAME: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Obecnie chyba cel #1 jeśli chodzi o odwet za akcję przeciwko nam. Czy ktoś może go ostatnio zeskanował? Jak tam jego kolonie, czy wszystkie zabezpiecza dobrą obroną?

Do góry
Bonus: Unibet
#334460 - 27/04/2005 06:59 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
on jest ode mnie dosc daleko ale jezeli chodzi o akcje z transportowcami to dajcie znac od ktorej godziny zaczynamy i nie ma problemu z chęcią sie dołączę

Do góry
#334461 - 27/04/2005 07:01 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
trzeba tylko miec pewnosc, ze wszyscy sie przylacza... aha no i nie rozpoczynajmy akcji dzisiaj w trakcie meczu;) bo w tym czasie trzeba sie skupic na innych rzeczach:)

Do góry
#334462 - 27/04/2005 11:40 Re: Railman [PU] 2:456:7
SOUDAL Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 27/12/2002
Postów: 1963
Jesli chodzi o akcje "transport" moge sie przylaczyc bezproblemowo , prosze dac znac z wyprzedzeniem - ostatnio jestem troszke zakrecony i brak mi czasu na on-line

Do góry
#334463 - 27/04/2005 11:49 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
tez mnie stac na tego transportera , wiec jak co to mowic kiedy

Do góry
#334464 - 27/04/2005 11:55 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
tez jestem za, ale poki co malo nas na ta akcje
przynajmniej 10 osob aby bylo

Do góry
#334465 - 27/04/2005 11:57 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Jestem za, może po dziesiejszym meczu około 23:00, czy to już będzie za późno?

Do góry
#334466 - 27/04/2005 13:07 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
chcialem tylko powiadomic :
One enemy fleet from player Railman from planet Liberia [2:456:7] approaches planet Reymont[2:464:8] The fleet consists of 50 ships. ( 5*Large Cargo Ship, 45*Battle Ship)

One enemy fleet from player Railman from planet Liberia [2:456:7] approaches planet Reymont[2:464:8] The fleet consists of 28 ships. ( 3*Large Cargo Ship, 25*Battle Ship)

2 ataki namnie wyslal...obrone mi zniszczy cala ale floty nie dam i zadnego surowca nie zgarnie
trzeba cos z nim zrobic...

PS. ten Bio co mnie dzis atakowal wyslal odrazu recklery zgarnolem tylko po 30 k zemsta bedzie slodka


pozdro

Do góry
#334467 - 27/04/2005 13:28 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
tez jestem za , moge wysylac kilka transporterow

Do góry
#334468 - 27/04/2005 13:29 Re: Railman [PU] 2:456:7
SOUDAL Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 27/12/2002
Postów: 1963
Quote:

Jestem za, może po dziesiejszym meczu około 23:00, czy to już będzie za późno?




Jesli chodzi o mnie to dajcie tylko znac kiedy zaczynamy i bede mu podsylal nonstop transportery.Zapewne skonczy sie to dla mnie tragicznie jak wezmie odwet na mojej bazie ale co tam dla BCI jestem sklonny sie poswiecic

o 23.00 to ja juz moge byc "martwy" po calym dniu pracy

Do góry
#334469 - 27/04/2005 14:18 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Ja też się dołączam tylko niech mi ktoś powie bo nie jarze o co chodzi z tymi transporterami??

Do góry
#334470 - 27/04/2005 14:49 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Niestety nie moge edytować posta, więc napiszę jeszcze jednego . Już sobie doczytałem o co chodzi z tymi transporterami i dołączam się oczywiście

Do góry
#334471 - 27/04/2005 17:32 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
a co ma sie denerwowac?:) powiemy mu ze to nasz "haracz";) a ze bedzie tam po 1 kawalku metalu to juz nie nasz problem;) pamietajcie wysylamy z misja transport!!! nie atak:)

Do góry
#334472 - 27/04/2005 17:35 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
No i najwazniejsze to slac na okraglo non-stop

Do góry
#334473 - 27/04/2005 17:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Tylko kiedy się ta akcja zaczyna??

Do góry
#334474 - 27/04/2005 18:10 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
wlasnie kiedy..?? mozemy zaczac po meczu, chociaz moim zdaniem lepiej by bylo w ciagu dnia jak bedziemy miec dostep do netu, zeby moc zobaczyc jak na to zareaguje, bo nie bardzo mi sie chce zarywac nocy przez tego glupka:)

Do góry
#334475 - 27/04/2005 18:14 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Ale przeciez to nie ma wiekszego znaczenia kiedy zaczac. Przeciez juz po pierwszym dniu kazdy i tak bedzie musial puszczac osobno nie czakac az innym statki powroca. Ja moge zaczac puszczac juz teraz.

Do góry
#334476 - 27/04/2005 18:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
A puszczamy z pełną prędkością czy z minimalną??

Do góry
#334477 - 27/04/2005 19:22 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Maksymalna, jakbysmy puscili z minimalna to by nas prawie zawsze mial na dole, a wtedy akcja by nie miala wiekszego sensu Predkoscia mozna by manipulowac wtedy kiedy mniej wiecej spodziewamy sie wrocic i tak wymierzyc ze jak sie pojawiamy transport wraca, aby gosc nie wyczul o ktroej kto wstaje

Do góry
#334478 - 27/04/2005 19:42 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Czyli ostateczny termin to dzisiaj o godzinie 23.00 wysyłamy transporter(y) z ładunkiem

Do góry
#334479 - 27/04/2005 19:55 Re: Railman [PU] 2:456:7
SOUDAL Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 27/12/2002
Postów: 1963
ja ruszylem juz teraz potem moge nie byc on line

Do góry
#334480 - 27/04/2005 20:13 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Tez ruszylem. W podarku wioze mu cala jedna sztuke metalu

Do góry
#334481 - 27/04/2005 20:14 Re: Railman [PU] 2:456:7
SOUDAL Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 27/12/2002
Postów: 1963
railman jest cwany po wyslaniu mu transportu starszy mnie banem za "pushing"

cytat:
If your transport reaches my planet I will report it as a pushing. That mean you gonna be banned
jesli faktycznie tak jest to nalezy niedopuscic aby transport dotarl do niego , wtedy nie bedzie podstaw do bana.

tak czy siak teraz chyba na mnie kolej jesli chodzi o atak railmana na czlonkow naszego sojuszu

Do góry
#334482 - 27/04/2005 20:17 Re: Railman [PU] 2:456:7
SOUDAL Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 27/12/2002
Postów: 1963
Quote:

Tez ruszylem. W podarku wioze mu cala jedna sztuke metalu


ja bylem bardziej szczodry , wyslalem mu 1 metal- zeby se go wsadzil w tylek
1 krysztal - aby po wsadzeniu kawalka metalu zatkal se tylek
1 "krople" deuteru - zeby se nasmarowal tylek jak bedzie wyciagal kawalek metalu

Do góry
#334483 - 27/04/2005 20:33 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Nie skasuja nam konta jak bedziemy slac w takich ilosciach.
Co najwyzej dadza nam ostrzezenie albo bana na 24h.
W najgorszym przypadku polegniemy z honorem

Do góry
#334484 - 27/04/2005 20:42 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
ja tez wyslalem

Do góry
#334485 - 27/04/2005 20:49 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
ja też właśnie wysyłam

Do góry
#334486 - 27/04/2005 20:51 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
i ja lece, a jesli faktycznie na nas sie poskarzy to bedzie banik

Do góry
#334487 - 27/04/2005 21:01 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
Tak sobie mysle, ze mozna jednak wybrac atak, to dziennie liczac dwa transportowce 4k met i 4k crys, albo nawet 2k i 2k ustawiajac mniejsza predkosc, czyli prawie nic, a nas nie zbanuja, a pozatym bedzie mial na czerwono wiec bedzie go razic po oczach

Do góry
#334488 - 27/04/2005 21:11 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
ja tez zaraz wysylam
niech sie wali ze swoim pushingiem:)

Do góry
#334489 - 27/04/2005 21:12 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
to może by napisać na forum jaka jest sytuacja i że transport raczej nie zasili bardzo jego zasobów

Do góry
#334490 - 27/04/2005 21:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Na czerwono nie bedzie go mylilo z jego flotami, a nam chodzi bardziej wlasnie o to

Do góry
#334491 - 27/04/2005 21:41 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
przeciez nie zablokuja nas wszystkich...ode mnie dostanie jednego krysztala cham:) moze troche oleju do tego pustego lba przybedzie:) ide spac ciekawe czy bede mial rano do czego wracac;)
powodzenia w nocnych eskapadach

Do góry
#334492 - 28/04/2005 08:39 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
rozumiem ze akcja jest nadal kontynuowana. Czy sa juz jakies efekty?? przestal atakowac, napisal komus jakas wiadomosc?? A moze sami powinnismy mu napisac o co nom chodzi?

Do góry
#334493 - 28/04/2005 18:53 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
A ja dostalem jakas wiadomosc ze jesli jeszcze raz wysle transport dostane bana.

Do góry
#334494 - 28/04/2005 19:42 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

A ja dostalem jakas wiadomosc ze jesli jeszcze raz wysle transport dostane bana.




hmm czyli co robimy??

Do góry
#334495 - 28/04/2005 21:17 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
SebaS, czy wiadomość dostałeś od admina gry (GO - game operator)?

Do góry
#334496 - 28/04/2005 21:31 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
No wlasnie nie wiem bo szybko skasowalem.

Ale to moglo miec zwiazek ze znajomemu podeslalem duzy transport a on jest wyzej ode mnie w rankingu. Razem przeprowadzalismy akcje wojenna i po zakonczeniu odeslalem mu czesc lupow. Wiem ze do niego admin tez sie przywalil, bo wczesniej tego nie zglosilismy.

Do góry
#334497 - 28/04/2005 21:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Ja dzis sie wstrzymam z transportem, ale wydaje mnie sie ze to byla wiadomosc od admina w sprawie tamtej akcji, bo przeciez do kazdego z nas by napisal tego meila.


A propo Railmana jak chcecie moge zbudowac pare ukladow od niego wyrzutnie rakiet. Jednak koszt takiej zabawy bylby dosc spory i ryzyko ze akcja zostanie wykryta duza. Dlatego ja bym wylozyl 50% surowcow reszte sojusz. Do tego doszloby robtic factory przynajmniej na poziom 6 i ship yard na poziom 4. Rakiety pokryje ze swoich, ale przydalalby mi sie dotacja w formie deuteru bo cos malo go ostatnio mam (BS-y duzo pala) a taka rakieta zabiera az 25k deuteru.
Chyba ze ty Conrad chcesz zbudowac ja u siebie wtedy moge podeslac 150 metalu i 150 krysztalu. Na rakiety niech sie zrzuca sojusz. To by chyba bylo nawet lepsze rozwiazanie bo nie trzebaby bylo wysylac meili do admina czemu ktos sle surowce silniejszemu a i ship yarda z robotic factory juz masz. Jednak u Ciebie ryzyko wykrycia bylo by wieksze bo pewnie sie domysli po co to budujesz:)

A jak patrzylem to obrone naziemna ma:

Resources on Liberia [2:456:7] at 04-28 20:32:08
Metal: 5076 Crystal: 3859
Deuterium: 75206 Energy: 2233
Fleets
Small Cargo Ship 2 Battle Ship 4
Espionage Probe 7 Solar Satellite 12
Defence
Missile Launcher 2 Small Laser 141
Heavy Laser 47 Gauss Cannon 5

4-5 rakiet zmienie mu cala obrone.

Do góry
#334498 - 28/04/2005 22:27 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Ja się jak najbardziej zgadzam na zbudowanie bazy u mnie bo właśnie założyłem dwie kolejne kolonie tuż obok Railmana (455) i co ważniejsze jeśli zrobi podobny odwet na mnie to niewiele zniszczy bo po prostu przestałem w ogóle inwestować w obronę. Chyba że masz może SebaS plany na kolejną kolonię w tym rejonie, akurat 454.5 czy 455:4 mogę zostawić Ci wolne tuż obok mnie (obecnie usunąłem z nich kolonie ze względu na niefortunne losowanie pól - ale same pozycje należą do najlepszych), możliwe jest też 456.4 ... akurat pomiędzy planetami Railmana!

Do góry
#334499 - 28/04/2005 22:33 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
2:456:6 zdecydowanie lepsze miejsce bo blizej jest do jego glownej planety

Do góry
#334500 - 28/04/2005 22:35 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Tylko taka kwestia czy dużą rożnicę sprawi lokalizacja tej wyrzutni na 455 zamiast 454? Bo jeśli nie to na 454 będzie znacznie łatwiej/szybciej bo mam tam już stocznię na poz. 8 oraz wyrzutnię poz. 2.

Do góry
#334501 - 28/04/2005 23:26 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Bez znaczenia gdzie, aby tylko zasieg byl
To ja zaczynam slac surowce.

Do góry
#334502 - 28/04/2005 23:31 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Albo Conrad zbuduj do poziomu 3 a ja podesle surowce w jednym rzucie na 4 poziom. Zgadamy sie co do czasu aby ich nie zarabali

Do góry
#334503 - 28/04/2005 23:36 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Ja moge wyslac teraz 40 k deuteru

Do góry
#334504 - 29/04/2005 06:02 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Niebawem wróci moja flota i zacznę inwestować w 3 poziom. Czy wiemy może czy Railman ma wyrzutnię na poz. 2 i byłby w stanie wyprodukować przeciwrakiety?

Do góry
#334505 - 29/04/2005 06:07 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
W jakich jeszcze układach Railman ma bazy oprócz 2:456 (tu ma 5)? Naprawdę myślę o tym, by zająć 2:456:4 i nie inwestować w planetę tylko użyć jej jako odskoczni do przeprowadzenia ataków.

Do góry
#334506 - 29/04/2005 06:40 Re: Railman [PU] 2:456:7
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
tez mam troche deuteru to mowic tylko dokad slac

Do góry
#334507 - 29/04/2005 15:12 Re: Railman [PU] 2:456:7
SOUDAL Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 27/12/2002
Postów: 1963
na ile mnie bedzie stac rowniez sie doloze

Do góry
#334508 - 29/04/2005 20:17 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
Oczywiscie rowniez wspomoge

Do góry
#334509 - 02/05/2005 09:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Wojna z Railmanem zakonczona czy jeszcze trwa ?

Do góry
#334510 - 02/05/2005 09:16 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Jeszcze się nie zaczęła gdyż chciałem jeszcze ściągnąć Ace'a, ale on trochę się wtedy obraził na atak na jego kolonię, tak więc sobie go na razie odpuściłem choć stosunki są już dobre i w przyszłości może pomóc.

Wczoraj założyłem kolonie obok stolicy wroga bym mógł ostro mu przywalić. Jeśli chcesz to jest jeszcze jedno miejsce na super bazę na 2:456:4. Jeśli ją zajmiesz to możemy nieźle pojechać tego Railmana.

Do góry
#334511 - 02/05/2005 09:18 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
No i trzeba zgrać nasze siły by uderzenia rakiet pokryły się z desantami na jego bazy.

Do góry
#334512 - 03/05/2005 16:42 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
SebaS, powiedz tylko kiedy a pierwsze dwie rakiety międzyplanetarne trzasną w planetę Railmana.

Do góry
#334513 - 03/05/2005 19:39 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Jak tylko uzbierasz 5 wal wszystkimi, im predzej tym wieksze szanse ze nie zacznie budowac antywyrzutni.
Ja tam juz ulokowalem swoja baze, ale wczoraj tak go zbluzgalem ze powinni mi za to konta zamknac, dlatego czekam 2 dni, jak nic mi nie zrobia to sle tam flote.

Do góry
#334514 - 03/05/2005 19:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Czy walic na Liberię czy jakiś inny cel?

SebaS, jak go skanowałeś to nie było problemu ze stratą satelitów? Czy miałeś wtedy 8 poziom czy wyższy?

Do góry
#334515 - 03/05/2005 19:52 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Mam 8 i poziom zestrzelenia 50% przy 4 satelitach, slalem tylko raz, wiecej nie ryzykowalem.
Ja bym walnal na jego glowna planete, kolonie w tym ukladzie ma bez obrony.
Gosc sie czuje cholernie pewnie bo pozakladal na koloniach po 20 satelit slonecznych.

Do góry
#334516 - 03/05/2005 22:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Jutro wieczorem będę miał poziom 9 i będę chciał go doprowadzić do poz. 10 jak najszybciej.

Jeśli ma 20 satelit i zero obrony na koloniach to te satelity na dniach zamienią się w pył. Czy widziałeś może czy zostawia surowce na planecie... czy wszystko ładuje na flotę i zabezpiecza towar w ten sposób?

Do góry
#334517 - 03/05/2005 23:12 Re: Railman [PU] 2:456:7
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Tylko raz go skanowalem. Gosc ma taka obrone i zdanie o sobie ze nie robi zabezpieczania towarow.

Do góry
#334518 - 16/05/2005 13:43 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Przeglądałem dzisiaj Hall of Fame naszego universum i większośc tych gosci, którzy tam piszą jest dośc wrogo nastawiena w stosunku do PU. Głównie dlatego, że ich pierwsze miejsce w rankingu to zasługa ilości a nie jakości jego członków. No a wracając do tematu to przecież railman jest członkiem PU i myśle, że jakby z tamtymi typami pogadac to byliby zainteresowani zniszczeniem jego floty. A trzeba dodac, że nie są to goście mający po pare tysiecy tylko po kilkadziesiąt tysięcy punktów więc ich pomoc na pewno byłaby znacząca.

Do góry
#334519 - 16/05/2005 15:59 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
PAck już ma ich na celowniku, tak jak my Railmana za jego przewinienia (i to wobec wielu z nas). Niedługo dostanie bęcki. Kwestia dni i trzeba będzie sprawdzić go w akcji.

Do góry
#334520 - 16/05/2005 17:55 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
A tak wogole to jaką flotę i obronę ma ten railman na swojej głównej planecie??

Do góry
#334521 - 17/05/2005 08:34 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Odpowiem sobie sam na swoje pytanie . To jest pewnie tylko część jego floty

Attacker Railman (2:456:7)
Weapons: 100% Shields: 100% Hull Plating: 100%
Type B.Ship
Number 307
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000

Do góry
#334522 - 17/05/2005 09:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
po rozwaleniu reilmana proponuje zrobic akcje na tego pana: Meh [2:459:11] jak nie bedzie mial obrony to jego flota beedzie latwym kaskiem dla mnie

Do góry
#334523 - 17/05/2005 10:24 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Resources on Liberia [2:456:7] at 05-17 09:44:05

Metal: 305295
Crystal: 451890
Deuterium: 768

Fleets

Small Cargo Ship 2
Large Cargo Ship 36
Light Fighter 813
Battle Ship 337
Recycler 27
Espionage Probe 9
Solar Satellite 30

Defence

Missile Launcher 2
Small Laser 348
Heavy Laser 47
Gauss Cannon 8
Anti-ballistic Missile 4

Buildings

Metal Mine 21 Crystal Mine 17
Deuterium Synthesizer 15 Solar Plant 19
Fusion Plant 7 Robotic Factory 10
Shipyard 7 Metal Storage 3
Crystal Storage 2 Deuterium Tank 3
Research Lab 8 Rocket Silo 4

Do góry
#334524 - 17/05/2005 10:26 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Greg, jaką ma obronę? Jak coś to możemy go walnąć rakietami i wtedy wpadniesz mu rozwalić resztę.

Sam bym go przeskanował, ale boję się że jak zobaczy 11 rakiet to szybko przeciwrakiety zbuduje.

Do góry
#334525 - 17/05/2005 11:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Railman właśnie na mnie leci z 320 BS'ami.

Chyba go trochę wkurzyłem bo jakąś kolonię mu naskoczyłem, choć i tak żadnych powaznych szkód nie narobiłem...

Attacker Aster (2:456:6)
Weapons: 90% Shields: 70% Hull Plating: 90%
Type Cruiser
Number 26
Weaponry: 760
Shields 85
Hull 5130

Defender Railman (2:456:5)
Weapons: 100% Shields: 100% Hull Plating: 100%
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Esp. Probe Sol. Sat Miss.
Number 3 3 52 2 9 1
Weaponry: 10 10 100 0.02 2 160
Shields 20 50 20 0.02 2 40
Hull 800 2400 800 200 400 400

The attacking fleet fires a total of 61 times with the power of 46360 upon the defender. The defender's shields absorb 764 damage points
The defending fleet fires a total of 70 times with the power of 5438 upon the attacker. The attacker's shields absorb 2150 damage points

Attacker Aster (2:456:6)
Type Cruiser
Number 26
Weaponry: 760
Shields 85
Hull 5130

Defender Railman (2:456:5)
Type S.Cargo L.Cargo L.Fighter Sol. Sat
Number 1 3 23 3
Weaponry: 10 10 100 2
Shields 20 50 20 2
Hull 800 2400 800 400

The attacking fleet fires a total of 60 times with the power of 45600 upon the defender. The defender's shields absorb 576 damage points
The defending fleet fires a total of 30 times with the power of 2346 upon the attacker. The attacker's shields absorb 1226 damage points

Attacker Aster (2:456:6)
Type Cruiser
Number 26
Weaponry: 760
Shields 85
Hull 5130

Defender Railman (2:456:5)
Type L.Fighter
Number 4
Weaponry: 100
Shields 20
Hull 800

The attacking fleet fires a total of 68 times with the power of 51680 upon the defender. The defender's shields absorb 80 damage points
The defending fleet fires a total of 4 times with the power of 400 upon the attacker. The attacker's shields absorb 344 damage points

Attacker Aster (2:456:6)
Type Cruiser
Number 26
Weaponry: 760
Shields 85
Hull 5130

Defender Railman (2:456:5)
Destroyed

The attacker has won the battle!
He captures
9562 Metal, 9562 Crystal and 1674 Deuterium


The attacker has lost a total of 0 Units.
The defender has lost a total of 278000 Units.
At these space coordinates now float 54000 Metal and 28800 Crystal.

Do góry
#334526 - 17/05/2005 11:31 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Resources on Meh [2:459:11] at 05-17 10:17:14
Metal: 503512 Crystal: 277426
Deuterium: 163808 Energy: 3718

Fleets
Small Cargo Ship 9 Large Cargo Ship 20
Light Fighter 4 Heavy Fighter 1
Cruiser 30 Battle Ship 10
Recycler 4 Espionage Probe 10

Defence
Missile Launcher 100 Small Laser 100
Heavy Laser 20 Gauss Cannon 1
Ion Cannon 10 Small Shield Dome 1
Large Shield Dome 1

Buildings
Metal Mine 21 Crystal Mine 20
Deuterium Synthesizer 12 Solar Plant 22
Fusion Plant 7 Robotic Factory 10
Shipyard 8 Metal Storage 5
Crystal Storage 3 Deuterium Tank 3
Research Lab 7
Research

Espionage Technology 7 Computer Technology 9
Weapon Technology 6 Shielding Technology 7
Armour Technology 8 Energy Technology 8
Hyperspace Technology 5 Combustion Engine 8
Impulse Engine 6 Hyperspace Engine 4
Laser Technology 10 Ion Technology 5
Plasma Technology 5



Do góry
#334527 - 17/05/2005 12:49 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Jak chcesz to możemy go walnąć. 7 rakiet rozwala mu wszystko oprócz 2 ion cannons, a 8 rakiet nie pozostawia niczego. Chyba najlepiej 7 bo 2 ion cannons to już małe piwo.

Koszt 7 rakiet to 175k/35k/140k.

Tylko czeba znaleźć taką chwilę by nie był online, żeby nie uciekł z surowcami.

Do góry
#334528 - 17/05/2005 13:07 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Ja w niedługim czasie mam zamiar wybudować sobie falange czujników. To wtedy nawet jak zrobi fleet-save nie będzie problemu ze zgraniem ataku

Do góry
#334529 - 17/05/2005 14:01 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
to jego cala flota ?
on ma 22000 punktow

Do góry
#334530 - 18/05/2005 13:32 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde znowu mnie zaatakował Railman. Tym razem na szczęście wróciłem na 9 minut przed atakiem i uciekłem resztą floty i surowcami. Zgarnął tylko jakieś 30k surowców. Ale zaczyna mnie to już troszke denerwować. wrrr

Do góry
#334531 - 18/05/2005 14:08 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Mam nadzieję, że PAck mu kiedyś dowali bo jak na razie to nie widzę sposobu na jego 300 BS'ów, chyba że ktos z nas już zgromadził podobną flotę. Plusem na pewno będzie Phalanx u Silmarillion'a.

Do góry
#334532 - 18/05/2005 15:48 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Zirytowany sytuacją z Railmanem napisałem do HighAce'a,
kiedyś już z nim gadałem, o pomoc taki tekst. Mam nadzieje że nie macie mi za złe że bez konsultacji z wami

Hello!
Some times ago we have very nice conversation.
Today I have a little problem and I thougt that you would be able to help me if not I'll understand. Some Railman (one of the top 100) destroy my all fleet (70 BS), also my friends, this would be nothing but he is haunting me for some times. I would be grateful if you could help us. Our alliance will make an affort to help with dealing this "problem". The founder of BCI (my alliance) is able to destroy his defence using rockets, but he has also around 307 BS's. In a short period of time I will have sensor of phalanx so I also can help . If you will need in the future some help and I will be able to help you just ask and I'll do it

Może coś pomoże a jak nie to przynajmniej nawiążemy jakieś stosunki z pierwszą setką

Do góry
#334533 - 18/05/2005 16:55 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dobry ruch! Ja jestem cały czas w kontakcie z nim i nawet wcześniej powiedziałem mu o Twojej sytuacji oraz o tym, że dostałeś księżyc. Mam nadzieję, że pomoże nam rozwiązać "problem", tym bardziej że ma dobre kontakty (dużo mocniejsze niż on sam). Tak więc miejmy nadzieję, że niebawem Railmana uda się rozwalić. W wtedy to będą naloty 3 razy dziennie po 3 fale w każdym ataku, tak żeby jeszcze długo się nie odbudował.

Do góry
#334534 - 18/05/2005 16:59 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Na moją wiadomość odpisał mi tak

hiya again sir,
am sorry to hear of your fleet, aster told me a couple days ago.

(

but you got a moon out of it!!!!!!! wohoooooooooooo

your info is most welcome indeed. when the time comes, i am sure your missles will be a big big part in his demise.

i have joined Tiv myself. the guys who put #2 NOX Lord in his place. they have been looking at railman real hard ( as i have), and news like this just might be what they wanted to hear. no defence he'd get sliced to ribbons.

I druga wiadomość od niego:

will be passing along your info to the real big boys out there, the fleet killers, the guys railman runs from.

thanks again, will get back to you soon.

cordially,
high ace


Mam nadzieje że słodka chwila zemsty nadejdzie niebawem .A tym czasem zostało mi jeszcze 10h do falangi czujników mam tylko nadzieję że zasięg będzie miała odpowiedni żeby zachaczyć o railmana jak nie to będę wszystkie surowce przeznaczał na ten cel

Do góry
#334535 - 18/05/2005 17:07 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Rozwalimy tego gościa, to tylko kwestia czasu.

Do góry
#334536 - 18/05/2005 17:26 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Z tego co mówił HighAce to nie tylko z nami ma przerąbane railman. Wiele osób czeka na zemstę

Do góry
#334537 - 18/05/2005 17:27 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Rozwalimy tego gościa, to tylko kwestia czasu.




i o to tu ku**a chodzi


ja tego meha powinienem sam rozwalic za jakies 2-3 dni

Do góry
#334538 - 18/05/2005 17:43 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
za 14h będę miał 30 BS'ów to moge ci też coś pomóc . Mam jeszcze 47 cruserów ale nie wiem czy na coś się przydadzą

Do góry
#334539 - 19/05/2005 13:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Railman wpisał sie do hall of fame. Rozwalił jakiegos goscia swoimi 396 BS. Ściągnął troche debris i dał kolejny księżyc (czwarty jak twierdzi). Zresztą poczytajcie sami na forum

Do góry
#334540 - 19/05/2005 13:18 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
a jarek001 z sojuszu PU miejsce 2 zamieszkal sobie na 3:83:7
dzisiaj mnie przeskanowal i musze teraz uwazac

Do góry
#334541 - 20/05/2005 07:45 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde ten młot znowu mnie atakuje. Zaczyna mnie to naprawde męczyć. Nie moge nikogo zaatakować bo jak moja flota wróciłaby z wyprawy to pewnie zastałbym tylko szczątki. Tym razem leci na mnie 150 BS'ami ale spoko nic nie zbierze a ja tylko zrobię już teraz fleet save. Ciekawe dlaczego się tak na mnie uparł?

Do góry
#334542 - 20/05/2005 08:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Koiot, trzeba robić fleetsave'a bo inaczej wparuje z 1000 BS'ami i żadna obrona tego nie wytrzyma.

Blebak, pewnie Rail nie może przeżyć, że dał Ci księżyc bo wie, że jego dni są policzone jeśli go napadniemy za pomocą phalanxa. Ile jeszcze trzeba surowców do kolejnego poziomu falangi?

Do góry
#334543 - 20/05/2005 08:29 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Mam nadzieje że dzisiaj zacznę budować drugi poziom stacji księżycowej, a to jest jeden dzień . Ja cały czas jeszcze odbudowywuje swoją flotę.

Do góry
#334544 - 20/05/2005 11:19 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
od wczoraj robie juz fleetsave

bleblak,napisz ile potrzeba na kolejny poziom
zaraz biore sie za skanowanie, pewnie znajde jakas flote i cos wpadnie surowcow

Do góry
#334545 - 20/05/2005 14:17 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
Mam pierwszego sponsora na flange czujnikow , juz doniego leci flota
2 sponsorem mozebyc ten meh,ja polce pierwszy tylko same BS
ale ktos musi poleciec jeszcze z flota i transporterami
i czyjes 15 recyklerow musi to zebrac
moj lot trwa 2:56:03 h ,musimy to jakos zgrac

Do góry
#334546 - 20/05/2005 14:21 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Mam pierwszego sponsora na flange czujnikow , juz doniego leci flota
2 sponsorem mozebyc ten meh,ja polce pierwszy tylko same BS
ale ktos musi poleciec jeszcze z flota i transporterami
i czyjes 15 recyklerow musi to zebrac
moj lot trwa 2:56:03 h ,musimy to jakos zgrac




podaj mi swoj nr gg to sie zgramy

Do góry
#334547 - 20/05/2005 14:26 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
gg 1973602

Do góry
#334548 - 20/05/2005 15:56 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
sponsor numer 1- dał 530 000 metalu i 260 000 krysztalu
deuterium zostawiam flota dużo pochłania
Bleblak,gdzie i kiedy mam ci to wysłac ?

sponsor numer 2 -potrzebne jest około 15 recyklerów
moje zapóźno wrócą

Do góry
#334549 - 20/05/2005 16:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Koszt falangi na 3 poziom, razem ze stacją kosmiczną to 160k metalu, 320k krysztalu i 160k deuteru. Za jakąś godzinkę zaczynam budować budować stację kosmiczną na poziom drugi. Co do ewentualnej pomocy w budowie to dopiero za jakieś 24 godziny, bo tyle trwa budowa stacji.

Do góry
#334550 - 21/05/2005 18:53 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Prace nad falangą poziom 2 rozpoczęte . Już niedługo i będzie można zacząć operacje "rozganianie deszczowych chmur"

Do góry
#334551 - 22/05/2005 09:34 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde mam nadzieję że railman nie ma gwiazdy śmierci bo cały czas skanuje mój księżyc.

Do góry
#334552 - 22/05/2005 10:49 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Po prostu boi się, że możemy go trafić za pomocą falangi, że jego flota będzie skąś wracała a 4 sekundy po niej nadleci 600 BSów i rozpierduchę zrobi.

Ja bym się tym w ogóle nie przejmował, bo death stary mają prędkość... 100. Tak więc z dużym wyprzedzeniem będzie wiadomo jeśli coś knuję.

Do góry
#334553 - 23/05/2005 06:32 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde wstyd się przyznać ale znowu mi flotę rozpieprzył. No nic tym razem to była moja wina, a raczej mojej dziewczyny . Flota miała mi przylecieć w przeciągu 30 minut no a ja poszedłem do łóżka. No cóż moja wina, pocieszam się tylko tym że warto było zapłacić taką cenę .
Jednakże ja nawet po tych kilku porażkach się nie łamię i gram dalej. W szczególności że już jutro będzie można przeskanować railmana. Tylko teraz będę grał już troszke mniej intensywnie bo sesja się zbliża wielkimi krokami a przedmiotu po tytułem ogame nie ma.

Do góry
#334554 - 23/05/2005 11:38 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
The following fleets were facing each other on 05-23 11:29:15 , as it came to a battle::


Attacker Railman (2:456:7)
Weapons: 100% Shields: 100% Hull Plating: 100% Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)
Weapons: 60% Shields: 70% Hull Plating: 70% Type L.Cargo Cruiser B.Ship Recy. Esp. Probe
Number 23 130 48 22 215
Weaponry: 8 640 1600 1.6 0.016
Shields 42.5 85 340 17 0.017
Hull 2040 4590 10200 2720 170



The attacking fleet fires a total of 545 times with the power of 1090000 upon the defender. The defender's shields absorb 21431 damage points
The defending fleet fires a total of 438 times with the power of 160206 upon the attacker. The attacker's shields absorb 56092 damage points


Attacker Railman (2:456:7)Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)Type L.Cargo Cruiser B.Ship Recy. Esp. Probe
Number 10 74 42 8 64
Weaponry: 8 640 1600 1.6 0.016
Shields 42.5 85 340 17 0.017
Hull 2040 4590 10200 2720 170



The attacking fleet fires a total of 456 times with the power of 912000 upon the defender. The defender's shields absorb 20266 damage points
The defending fleet fires a total of 198 times with the power of 114648 upon the attacker. The attacker's shields absorb 39661 damage points


Attacker Railman (2:456:7)Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)Type L.Cargo Cruiser B.Ship Recy. Esp. Probe
Number 2 15 10 1 4
Weaponry: 8 640 1600 1.6 0.016
Shields 42.5 85 340 17 0.017
Hull 2040 4590 10200 2720 170



The attacking fleet fires a total of 386 times with the power of 772000 upon the defender. The defender's shields absorb 4807 damage points
The defending fleet fires a total of 32 times with the power of 25617 upon the attacker. The attacker's shields absorb 10017 damage points


Attacker Railman (2:456:7)Type B.Ship
Number 337
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000



Defender Barcelonista (2:464:8)
Destroyed

The attacker has won the battle!
He captures
192123 Metal, 138400 Crystal and 25185 Deuterium



The attacker has lost a total of 0 Units.
The defender has lost a total of 7233000 Units.
At these space coordinates now float 1463400 Metal and 706500 Crystal.
The chance for a moon to arise from the debris is 20 %

Visit our sponsors!



zajebiscie.....

Do góry
#334555 - 23/05/2005 11:39 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
no tak....zajebal oczywiscie caly debris tez....


Do góry
#334556 - 23/05/2005 13:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Najważniejszy jest fleetsave, bez tego nie da się grać. Ile Rail leci do nas... godzinę... półtorę? Jeśli nie jesteś przy kompie 30 minut lub więcej to wszystko trzeba pakować na statki i cała flota znika na ten czas.

Do góry
#334557 - 23/05/2005 13:19 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Najważniejszy jest fleetsave, bez tego nie da się grać. Ile Rail leci do nas... godzinę... półtorę? Jeśli nie jesteś przy kompie 30 minut lub więcej to wszystko trzeba pakować na statki i cała flota znika na ten czas.




trzeba miec na to deuter

Do góry
#334558 - 23/05/2005 13:36 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Zależy na ile Cię nie ma. Jeśli na noc to oczywiście trzeba wszystko gdzieś dalej przerzucić.

Ale jesli na 2 czy 2.5 godziny to wystarczy mieć we flocie choć jeden recykler i wtedy całą flotą (wszystkie statki) lecisz na misję 'harvesting' na debris field (DF) wokół własnej planety. Ładujesz też wszystkie surowce i masz spokój na min. 2 godziny, a koszt lotu na DF na własnej planecie to nawet przy kilkudziesięciu BS'ach wynosi zaledwie 5 deuteru.

Ja tak zawsze robię, idę oglądać film... wszystko leci na DF. Idę do sklepu, to samo. Trzeba tylko mieć ten jeden recykler we flocie.

Dopiero jeśli na dłużej znikam to trochę więcej deuteru to kosztuje...

Do góry
#334559 - 23/05/2005 15:47 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Greg-Veb Railman umieścił zwyciestwo nad tobą w hall of fame

Do góry
#334560 - 23/05/2005 17:36 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Hehe Greg znowu mamy prawie tyle samo punktów

Do góry
#334561 - 23/05/2005 19:11 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Łup railmana z przed kilku minut 846 Metal, 562 Crystal and 108 Deuterium a przyleciał 80 BS'ami

Do góry
#334562 - 24/05/2005 18:31 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Skończyłem budowę falangi na poziomie 3. Mogę już skanować railmana. Conrad jak będziesz miał jakieś bardziej szczegółowe informacje to daj znać. A do reszty jak ktoś będzie chciał przeskanować kogoś w moim zasięgu (2:461 +- 8 układów) to niech da znać. Koszt jednego skanowania to 5k deuteru. Pierwsze skanowanie gratis , no chyba że zgłoszą się wszyscy to wtedy mi deuteru nie starczy. Jak tylko odbuduje troszke flotę to mam zamiar zwiększyć zasięg falangi.

Do góry
#334563 - 25/05/2005 10:32 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
czy juz naprawde nierozwali sie tego reilmana?

Do góry
#334564 - 02/06/2005 02:57 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
atakuje kolonie Reilmana ... ciekawe co mi zrobi pozniej

Do góry
#334565 - 02/06/2005 06:23 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Najlepiej zaczynaj atak jak jest jeszcze offline i wal go tylko cruiserami i BSami. Chodzi o to, żeby Ci nie zrobił Ninja.

Do góry
#334566 - 02/06/2005 07:00 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Najlepiej zaczynaj atak jak jest jeszcze offline i wal go tylko cruiserami i BSami. Chodzi o to, żeby Ci nie zrobił Ninja.




zatakowalem samymi transportowcami bo nie mial zadnej obrony ani floty...

ale wycofalem flote, bo zrobil sie online ....

Do góry
#334567 - 02/06/2005 12:42 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
a skąd wy wiecie, że on robi się online???

Do góry
#334568 - 02/06/2005 13:16 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Nigdy się nie ma pewności czy jest ale zawsze się ma pewność, że kogoś nie ma. Jeżeli jest * przy nazwie to znaczy że albo ktoś jest online albo że ktoś go przeskanował lub zaatakował.

Do góry
#334569 - 06/06/2005 11:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Attacker Railman (2:456:7)
Type B.Ship
Number 450
Weaponry: 2000
Shields 400
Hull 12000

Defender Silmarilion (2:461:11)
Destroyed

The attacker has won the battle!
He captures
1048 Metal, 437 Crystal and 232 Deuterium



The attacker has lost a total of 0 Units.
The defender has lost a total of 0 Units.
At these space coordinates now float 0 Metal and 0 Crystal

znowu railman przyleciał na darmo. Musze wreszcie policzyć ile kosztuje taki jeden kurs z 450 BS'ami

Do góry
#334570 - 09/06/2005 13:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
acker Railman (2:456:7)
Type B.Ship
Number 450
Weaponry: 2000
Shields 420
Hull 12000

Defender Silmarilion (2:461:11)
Destroyed

The attacker has won the battle!
He captures
681 Metal, 285 Crystal and 151 Deuterium



The attacker has lost a total of 0 Units.
The defender has lost a total of 0 Units.
At these space coordinates now float 0 Metal and 0 Crystal.

Kolejna próba railmana. Zaczyna mnie to nudzić trzeba wreszcie z nim coś zrobić

Do góry
#334571 - 09/06/2005 14:39 Re: Railman [PU] 2:456:7
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Ale z niego upierdliwy typ, że jemu sie jeszcze to nie znudziło to dziwne. O co on wogole walczy ??

Do góry
#334572 - 09/06/2005 14:59 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Ale z niego upierdliwy typ, że jemu sie jeszcze to nie znudziło to dziwne. O co on wogole walczy ??




geje takie upierdliwe sa

niech nas tak atakuje, bedzie mial mniej deuteru

a ja mam juz 60 BSow

Do góry
#334573 - 14/06/2005 15:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde a już myślałem że się odemnie odczepił.

One enemy fleet from player Railman from planet Liberia [2:456:7] approaches planet Silmarilion[2:461:11] The fleet consists of 751 ships. ( 751*Battle Ship)


Do góry
#334574 - 14/06/2005 15:57 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Ten pedał (mówię na serio) strasznie nachalny jest. Zdążysz schować surowce?

Do góry
#334575 - 14/06/2005 16:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Spokojnie, czekam tylko jak będzie miał do przylotu tak pare minut to wpakuję wszystko na transportery i fiu w kosmos . Chyba wreszcie do niego napisze żeby sobie dał siana bo i tak nic nie zbierze.

Do góry
#334576 - 14/06/2005 16:11 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Napisałem mu coś takiego:
"I have a proposition for you. Send me deuterium that you want to use as fuel for the fleet you are sending to me. I'll make better use of it "

Do góry
#334577 - 14/06/2005 16:22 Re: Railman [PU] 2:456:7
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
widze ze macie pecha
od czasu gdy mu mowilem ze jest gejem, juz mnie nawet nieskanuje...boi sie ze wymusze na nim zeby sie przyznal

poszukajcie se w googlach tam wszystko znajdziecie tajny agent Conrad tą nowinke znalazl

powaga, zapytajcie sie go czy ma gg ... on wam da a wtedy sruu o gejach paradzie rownosci itd.... i nie bedzie was atakowac
jak mnie bedzie probowal atakowac to mu pokaze stronke na ktorej sie udziela

tak z takimi trzeba

Do góry
#334578 - 14/06/2005 19:02 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Weźcie zapodajcie linka.

Do góry
#334579 - 15/06/2005 15:26 Re: Railman [PU] 2:456:7
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Kurde muszę wreszcie policzyć ile kosztuje jeden taki lot jak railman wykonuje prawie codziennie na mnie.
One enemy fleet from player Railman from planet Liberia [2:456:7] approaches planet Silmarilion[2:461:11] The fleet consists of 774 ships. ( 774*Battle Ship).
Napisałem mu wczoraj żeby mi lepiej wysłał ten deuter zamiast go marnowac w ten sposób ale mi nie odpisał. Możliwe że nie zna angielskiego albo nie ma poczucia humoru .

Do góry
#334580 - 15/06/2005 15:55 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Tu macie serwer Railmana: http://217.97.2.136/

Jest tam katalog ogame.

Poza tym dowiedziałem się, że Railman to Kacper Górski, a linki do niego znalazłem prowadzące do portalu gay.pl gdzie pisze jakieś tam pedalskie bzdety, no i na GG mamy jego numer dzięki Gregowi i tam też zamieszczał jakieś pedalskie opisy.

Do góry
#334581 - 15/06/2005 16:05 Re: Railman [PU] 2:456:7
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Jestem pod wrażeniem działania "Służb Wywiadowczych" naszego Sojuszu tak kolesia namiezyc

Do góry
#334582 - 08/07/2005 12:27 Re: Railman [PU] 2:456:7
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
No to teraz już na bank przenosze flote do 4 galaktyki. Dzisiaj dostałem pierwszego skana od niejakiego Railmana. W sumie to jego kolonia jest prawie 30 układów ode mnie bo w 3:259:7 ale to i tak za blisko jak na niego. Kobiash uważaj na niego bo do ciebie ma najbliżej

Do góry
#334583 - 08/07/2005 12:46 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
Spoko, ja 2 dni temu wszystko przenioslem do 4, ale nawet nie do nas, w promieniu conajmniej 100 ukladow (tyle sprawdzilem) nie ma ksiezyca, wiec tam moge sobie zyc. Zreszta i tak tego jest niewiele, ale sie odbudowuje powoli

Do góry
#334584 - 08/07/2005 13:19 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Trzeba uciekać z wszystkich miejsc gdzie PU ma księżyce w promieniu kilkudziesięciu układów. Ja już z układu 2 przeniosłem wszystko do 4, ale tam mamy w pobliżu conajmniej 2 księżyce tak więc z chęcią bym stworzył kolonię gdzieś dalej gdzie mógłbym przechować flotę na jakiś czas.

Jeśli zaś masz księżyć to jesteś bezpieczny bo wystarczy robić FS'a pomiędzy własnym księżycem a jakimkolwiek DF. Wtedy Twoja flota jest niewidoczna dla innych falang.

Do góry
#334585 - 08/07/2005 13:25 Re: Railman [PU] 2:456:7
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Kobiash, w którym miejscu w 4 gal. jest spokój na 100 ukł.?

Do góry
#334586 - 09/07/2005 23:55 Re: Railman [PU] 2:456:7
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
Railman vs Aleph
http://www.ogame118.de/forum/thread.php?threadid=28113

a potem PU dobilo
http://www.ogame118.de/forum/thread.php?threadid=28117&sid=

teraz Aleph jest na 93 miejscu a to on mial rozwalic Railmana

Do góry
#334587 - 10/07/2005 08:35 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
Quote:

Kobiash, w którym miejscu w 4 gal. jest spokój na 100 ukł.?




Byl, patrzylem od 4-499 do 4-400 i nic nie bylo. Ostatnio sprawdzalem jeszcze raz i jest w 4-433. Albo wtedy ominalem albo powstal, ale ma go raczej slabszy gracz i pewnie nie siegnie nigdy mojej planety w 4-496.

Do góry
#334588 - 16/07/2005 08:27 Re: Railman [PU] 2:456:7
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
Resources on Gravitons [2:220:1] at 07-16 10:17:21

Metal: 682815 Crystal: 6019440
Deuterium: 974555 Energy: 0

Fleets
Large Cargo Ship 34 Light Fighter 23557
Heavy Fighter 504 Cruiser 474
Battle Ship 1005 Recycler 380
Espionage Probe 22

Defence

Buildings
Crystal Mine 1 Deuterium Synthesizer 1

Research
Espionage Technology 10 Computer Technology 10
Weapon Technology 12 Shielding Technology 12
Armour Technology 12 Energy Technology 8
Hyperspace Technology 5 Combustion Engine 10
Impulse Engine 7 Hyperspace Engine 6
Laser Technology 10 Ion Technology 5
Plasma Technology 7

Kto leci?

Do góry
Strona 1 z 7 1 2 3 4 5 6 7 >

Moderator:  Biszop, rafal08 

Kto jest online
4 zarejestrowanych użytkowników (Sensei, rafal08, poozon, latajaca_holenderka), 1199 gości oraz 8 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51065 Tematów
5801607 Postów

Najwięcej online: 5410 @ 06/10/2024 14:47