Witam
W tym poscie chcialbym Wam przedstawic pewien plan, projekt. Zaprosic do wspolpracy i pomocy.
Otoz u bukmacherow gram juz od jakichs 5 lat z pewnymi przerwami ale zawsze z tym samym skutkiem , raz lepiej, raz gorzej ale zawsze w plecy.
Dopiero od pol roku zaczalem sie odbijac, nauczylem sie pokory, przekonalem sie ze lepiej maly ale staly zysk niz raz na jakis czas spora wygrana itd.
Ale to nie o tym mialo byc
Ok i zaczalem grac progresja na remisy i pokochalem to! Gdybym dzisiaj zatrzymal wszystkie progresja okazlo bysie ze w ciagu dokladnie 5 tygodni osiagnalem zysk 100%. Wiem ze tak na pewno nie bedzie stale, pewien dobry zbieg okolicznosci itd. Ale chcac pomoc temu szczesciu postanowilem zaczac dokladna analize zespolow, dobry ich dobor do progresji, rozwazny dobor stawek itd.
Wiem ze kazdy z nas prowadzi swoje statystyki, na kartkach w kompie, rozne tabele, arkusze itd itd.
I jestem pewien ze gdybysmy porownali swoje zapiski wyszloby na to ze robimy moze nie to samo ale podobna prace. Wiec pomyslalem czemu tracic tyle czasu na statystki!
Gdyby tak kazdy zajal sie jedna, dwoma, piecioma ligami i gdybysmy sie tym wzajemnie wymieniali.
Zaoszczedzilibysmy sporo czasu, statystyki stalybysie jeszcze dokladniejsze a nasze analizy jeszcze bardziej trafne( mam nadzieje ) .
Dlatego postanowilem zalozyc strone na temat "progresji remisu". Jednak sam jestem wstanie "zaopiekowac sie" jednynie 5-10 ligami.
Daltego szukam chetnych ktorzy sa tym zainteresowani, ktorzy maja troche czasu aby sie tym zajac. Jezeli macie tylko czas aby zajac sie jedna liga, wporzadku zajmijcie sie jedna. Kazda pomoc sie liczy!
Spojrzcie, w tym temacie wypowiada sie minimum 15 osob, to oznacza ze te 15 osob jest zainteresowanych progresja. Niech kazdy z nas zajmie sie trzema ligami to mamy rozpracowane wszystkie dostepne u bukow ligi pilkarskie i nhl!
Tutaj mozecie zobaczyc jak mogloby to wygladac: