Jak pewnie niektórzy pamiętają jakiś czas temu wygralem we freerollu u nich konsolę Playstation 3.
Po tygodniu od dnia, gdy wysłałem im mój adres zapytałem supportu czy wysłali, okazało się, że nie.
Poprosiłem więc o równowartość w pieniądzach. Dali 500$ (trochę mało, ale dobre i to).
Pograłem tym troszkę i wtopiłem 50$. Zdarza się. Resztę miałem zamiar wypłacić.
Aby wypłacić trzeba było jednak mieć tzw. "PIN Code", który dostaje się JEDYNIE przy wpłacie pieniędzy.
Wpłaciłem więc 25$.
Wtedy mi napisało, że tym wpłaconym 25$ muszę obrócić raz żeby móc wypłacić.
Zagrałem więc i postawiłem łącznie ponad 30$ (liczyłem) i zleciłem wypłatę na moneybookers. Po 24h wypłata została anulowana.
Wbiłem więc na ich live chat.
Oto zapis tej rozmowy:
[i]Bzyku99: Hello
You are now speaking with Mona of Player Support.
Bzyku99: Hello I have question about withdrawal
Bzyku99: I tried to withdrawal founds yesterday via moneybookers but this
withdrawal was cancelled.
I have a PIN code who was needeed to withdrawal.
I roll-over one time amount of deposit.
Bzyku99: nd now I can't transfer money from cashier account to poker account
because i have information:
"The requested transfer could not be approved because your account status
has not been verified. Please contact a customer support agent to verify
your account status."
Mona: Hello Bzyku99. You have reached Player Support. How may I assist you?
Mona: May I have your username please?
Bzyku99: My question is: Why this withdrawal was cancelled?
And what must I make to verify my account status? Send a copy of my ID
documents? Now I send it in this mail. What more?
Bzyku99: My username is: Bzyku99
Mona: Just a moment while I locate your account.
Bzyku99: ok
Mona: thank you for holding
Bzyku99:
Mona: your withdrawal was cancelled due to does not meet WD requirements
Mona: you still needs to play 5,706.68 USD
Mona: in order to withdraw. Mona: meanwhile your account has not been verified yet
Bzyku99: 5 tousend real dollars?Mona: when did you send in the verification form?
Mona: to which email address?
Bzyku99: i send to support@thenutz.com
Mona: nope.
Mona: well do you mind to send in to
Mona: support.verification@gmail.com
Mona: support at nutz it's a general email address..
Bzyku99: ok i will send soon for this mail adress
Mona: thank you.
Bzyku99: what's mean: you still needs to play 5,706.68 USD? I must play 5 tousend real dollars?Mona: yesBzyku99: Why? It's a joke?
Mona: no
Bzyku99: 5 tousend? It's unbelieavle...
Bzyku99: Please tell my WHY i must do it?
Mona: one moment let me get the details.
Bzyku99: This is unworkable
Bzyku99: I've won cash in freeroll and in order to pay out I must roll-over more than 10x? I will not exaggerate, if I will say that it scandal
Bzyku99: Has information of such necessity in no place on TheNutz site
Mona: I'm checking for you.
Bzyku99: and?
Mona: just give me some time..thanks.
Bzyku99: ?
Bzyku99: I'm sorry because I must going to work soon
Mona: sorry..